Gorenje Simplicity Collection - design og indret din bolig på din måde

Gorenje Simplicity Collection kendetegnes af fabelagtig enkel betjening, adaptiv teknologi, moderne design og enestående værdi. Disse harmonisk designede apparater er karakteristiske med deres rene linjer og minimalistiske design og pænt indpakkede i den gennemprøvede  og -testede "simplicity" stil. Den elegante sorte eller hvide glas-finish er i perfekt harmoni med grebenes rene linjer. Sammen fortæller de en tidløs historie om en smuk funktionel symbiose mellem glas og metal. Nu skal du ikke længere tilpasse dig til apparaterne – de vil tilpasse sig til dig!

Smukke. Enkle. Rimelige i pris.

Den nye kollektion af køkken- og vaske/tør produkter i sort og hvid omfatter en moderne ovn, avancerede induktions- og gaskogeplader, et køle-/fryseskab med unik ioniseringsteknologi, en højteknologisk mikrobølgeovn, en effektiv vaskemaskine og en tørretumbler med smart sensor-teknologi. Gorenje Simplicity Collection indeholder teknologisk avancerede designerapparater til en ekstraordinær pris – fordi du kun betaler for, hvad du virkelig har brug for.

Kollektionen henvender sig til alle, som ønsker at designe deres bolig på deres egen måde; som prioriterer deres eget udtryk og stil højt; som ønsker produkter, der passer perfekt ind i et rums design; og hvis livsstil har et ægte og simpelt budskab: It's so me! Ligesom Gorenje Simplicity Collection har sit budskab: "Du skal ikke tilpasse dig til produkterne, lad produkterne tilpasse sig til dig."

Avanceret adaptiv teknologi.

Ved første øjekast imponerer produkterne i Gorenje Simplicity Collection med deres udsøgte design og kvalitetsmaterialer. Brugerne vil især blive begejstret over den enkle og logiske betjening ved hjælp af en enkel knap understøttet af avanceret adaptiv teknologi. De mest avancerede Simplicity produkter husker dine personlige indstillinger og programjusteringer og henter dem uden problemer, næste gang du anvender produktet. Blot ved at berøre eller dreje knappen kan dine smarte hjælpere hente dine foretrukne indstillinger for tilberedning, bagning, vask og tørring. Simplicity overflødiggør mange beslutninger i dit daglige liv og sørger for, at du kan bruge mere tid på de ting, du holder af.

Hvid. Sort. Elegant.

Den elegante sorte eller hvide glas-finish er i perfekt harmoni med grebenes rene linjer. Sammen fortæller de en tidløs historie om symbiosen mellem glas og metal. Den hvide kollektion vil tilføre rummet et frisk moderne pust. Den vil tiltale dem, som ønsker produkter med et enestående og karakteristisk design, men alligevel foretrækker farven hvid. Kollektionens diskrete mørke refleksioner i blank sort giver rummet et elegant udtryk.

Fordele, der tæller:

Logisk valg: Der er umiddelbar adgang til de hyppigst anvendte og mest bekvemme indstillinger – via en enkelt knap.

AdapTech: Avancerede apparater husker vores personlige valg og foreslår dem næste gang, vi bruger dem.

Enestående design: Rene linjer, kvalitetsmaterialer og ergonomi gør det muligt at integrere apparaterne i enhver bolig.

Enestående værdi: Da apparaterne fås til en overkommelig pris, giver de øjeblikkelige besparelser. Endvidere sikrer avanceret teknologi, at du kun betaler for det, du virkelig har brug for.

www.gorenje.dk

• Madlavning

• designer køkken
  • køkken
  • hårde hvidevarer
  • hvidevarer
  • nyhed
  • gorenje simplicity collection

Siden lanceringen af det danske datterselskab i 1976 med hovedkvarter i København er Gorenje Group Nordic vokset til en multinational virksomhed med ansvar for hele Norden og Baltikum. Med et sortiment, der omfatter fem hvidevaremærker, nemlig Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag og Upo, der afsættes i otte lande via et bredt og dygtigt distributionsnet, ønsker Gorenje Group Nordic at levere et bredt sortiment af innovative, designbaserede produkter og serviceydelser, som skaber enkelthed for kunderne, og dække forskellige segmenter og prisklasser.