Michael Mager, GROHE.

Direktør for HR og organisation går på pension efter 15 år hos GROHE og LIXIL

GROHE, det ledende globale brand for komplette badeværelsesløsninger og køkken, offentliggjorde tidligere på ugen, at direktøren for HR og organisation, Michael Mager, går på pension efter 15 år hos GROHE og LIXIL.

”Vi vil gerne takke Michael for hans dedikerede engagement til HR-afdelingen. Han har formået at føre brandet gennem mange udfordrende og spændende tider. Gennem hans periode har han lagt retningen for brandets ledelse og medarbejder-håndtering. Michael var også
opmærksom på en af vores større formål: Han var dedikeret til Don Bosco-programmet, der uddanner fremtidens installatører i den tredje verden. Tak Michael, for din dedikerede arbejdsindsats og alt det bedste fremover til dig og din familie,” udtaler Thomas Fuhr, CEO GROHE AG.

Michael Magers ansvarsområder som direktør for HR og organisation vil blive overtaget af Thomas Fuhr.

Tags

Om GROHEGROHE er verdens førende udbyder af sanitære løsninger, og et globalt brand med over 6.000 medarbejdere, dedikeret til at bringe innovative produkter til markedet. I mange årtier har vi hos GROHE været dedikeret til vores brandværdier; teknologi, kvalitet, design og bæredygtighed. Disse illustrerer alle vores forpligtelser til at skabe fantastiske oplevelser og til at levere "Pure Freude an Wasser".GROHE har udviklet nye produktkategorier siden sin spæde start, blandt andet vandsystemerne GROHE Blue og Red samt vandsikkerhedssystemet GROHE Sense, der er et innovativt produkt på det voksende marked for smart home teknologi. Med produktions-, innovations- og designfaciliteter placeret i Tyskland, kan vi være stolte af "designed and engineered in Germany”-mærkatet. Alle vores fabrikker gør brug af en høj præcisionsteknik i produktionen for at sikre, at den konsekvent høje GROHE-standard overholdes. Det er derfor, at vi hos GROHE kan forsikre dig om, at vores produkter lever op til de mest kompromisløse krav i form af håndværk og funktionalitet.Over de seneste ti år er den succes, vi har opnået blevet bevist med mere end 300 design- og innovationspriser, samt CSR-prisen for den mest bæredygtige virksomhed med 1000+ medarbejdere i 2017 givet af Tysklands regering. Utallige eksklusive projekter i hele verden har GROHE produkter installeret, hvilket bevidner om, at GROHE også er arkitekternes og designernes foretrukne valg.GROHE er en del af LIXIL Group Corporation, et børsnoteret selskab på Tokyo Fondsbørs. LIXIL er den verdensomspændende markedsleder inden for sanitetsindustrien, og forvalter en bred portefølje af kendte brands inden for husholdning.Om LIXIL LIXILs unikke portefølje spænder fra teknologier, der revolutionerer, hvordan vi interagerer med vand i vores dagligdag, til et komplet sortiment af produkter og tjenester til huse og større arkitektoniske projekter. LIXIL, INAX, GROHE, American Standard og Permasteelisa er alle førende inden for vand-, køkken-, bolig- og byggeteknologier i deres respektive markeder og industrier. LIXIL opererer i mere end 150 lande og beskæftiger mere end 75.000 mennesker, der forener funktion, kvalitet og design, i et forsøg på at forenkle livet hvor vi er.GROHESluseholmen 8c • 2400 Copenhagen • Phone: +45 44 65 68 00 • www.grohe.dk.