Michael Mager, GROHE.

Direktør for HR og organisation går på pension efter 15 år hos GROHE og LIXIL

GROHE, det ledende globale brand for komplette badeværelsesløsninger og køkken, offentliggjorde tidligere på ugen, at direktøren for HR og organisation, Michael Mager, går på pension efter 15 år hos GROHE og LIXIL.

”Vi vil gerne takke Michael for hans dedikerede engagement til HR-afdelingen. Han har formået at føre brandet gennem mange udfordrende og spændende tider. Gennem hans periode har han lagt retningen for brandets ledelse og medarbejder-håndtering. Michael var også
opmærksom på en af vores større formål: Han var dedikeret til Don Bosco-programmet, der uddanner fremtidens installatører i den tredje verden. Tak Michael, for din dedikerede arbejdsindsats og alt det bedste fremover til dig og din familie,” udtaler Thomas Fuhr, CEO GROHE AG.

Michael Magers ansvarsområder som direktør for HR og organisation vil blive overtaget af Thomas Fuhr.