Hacks til badeværelset: Små ændringer – store forandringer

Hacks til badeværelset: Små ændringer – store forandringer

Når det kommer til at indrette dit badeværelse, behøver du ikke at gå på kompromis med stil og funktionalitet. Heller ikke, hvis du bor til leje og ikke har mulighed for at rive hele badeværelset ned. Selv med begrænset plads kan du give dit badeværelse et nyt udtryk.

Mange forbinder en lejelejlighed med begrænsede muligheder for at indrette og sætte sit eget præg – især på badeværelset. Men du behøver ikke at rive hele badeværelset ned for at få følelsen af et nyt. Med små ændringer kan du lave store forandringer, så dit badeværelse både får et elegant løft og øget funktionalitet.

"Der er ingen grund til at gå på kompromis med indretningen af dit badeværelse – heller ikke hvis du bor i en lejelejlighed. Med nogle simple ændringer og smarte tilbehørsprodukter kan du skabe en følelse af forandring og fornyelse,” siger Mette Nielsen, Leader Marketing hos GROHE.

Skab ændringer med tilbehør
Hvis du ønsker et elegant og moderne løft til dit badeværelse, kan du få meget ud af at udskifte få ting. GROHE tilbyder forskellige tilbehørsløsninger– lige fra håndklædeholdere til sæbedispensere. Ønsker du en større forandring, kan du også udskifte dit armatur. GROHE Essence serien tilbyder et bredt udvalg af armaturer, der kombinerer æstetik og funktionalitet, som du ligeledes kan vælge i forskellige farver med GROHE Colors.

Skab liv med grønne planter
For at tilføje et friskt pust til dit badeværelse kan du også bringe naturen ind med grønne planter. Planterne skaber ikke kun en hyggelig atmosfære - de tilføjer også farve og giver liv til rummet. Når du vælger planter til badeværelset, kan det være en god idé at vælge planter, der klarer sig godt i et fugtigt miljø såsom bregner eller fredsliljer og placere dem på hylder eller i hængende potter for at spare plads.

Med disse hacks kan du transformere dit badeværelse og få det til at føles som nyt. Så hvorfor vente? Kom i gang med de små ændringer for at se store forandringer.

GROHE er et af verdens førende brands inden for armaturer til køkkener og komplette sanitære løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte i 155 lande bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde. Siden 2014 har GROHE været en del af den børsnoterede japanske koncern LIXIL Group Corporation sammen med en række andre førende nøglebrands inden for sanitet og byggeri.

Med målrettet fokus på kundernes behov og med udgangspunkt i værdierne, kvalitet, teknologi og design skaber og producerer GROHE intelligente og livsforbedrende løsninger, der alle bærer kvalitetsstemplet: ”designed and engineered in Germany”. Målrettet forskning, udvikling og design har resulteret i mere end 450 design-, innovations- og bæredygtighedspriser i de seneste 10 år.

For konstant at være en førende og attraktiv leverandør har GROHE siden 2000 arbejdet målrettet på kontinuerligt at leve op til markedets stigende krav til ressourcebesparelser, grøn omstilling og cirkulær økonomi. Affaldsgenbrug på 99 procent, målrettet arbejde mod CO2-neutral produktion og udskiftning af plastkomponenter i produktemballage med miljøvenlige alternativer er vigtige resultater af denne indsats.

Samtidig arbejder GROHE konstant på at udvikle og tilbyde produkter, der kan hjælpe både forbrugere og bygherrer med at minimere deres og deres bygningers klimaaftryk. For at gøre det let for kunderne at vælge de mindst klimabelastende produkter, har GROHE dels lanceret cirkulære produkter, der er Cradle to Cradle Certified ® i guldkategorien og dels udviklet miljøvaredeklarationer (EPD’er) til 772 af de bedst sælgende produkter.

Læs mere om GROHE her.

Vandbarometret
For at sætte fokus på vand som en begrænset ressource og få flere til at reflektere over deres eget forbrug har GROHE i Norden introduceret Vandbarometret: en årlig analyse, der belyser danskernes, svenskernes, nordmændenes og finnernes forbrug med tips til at reducere vandforbruget i hverdagen.

Ved Stigbordene 32, 2 th. • 2400 Copenhagen • Phone: +45 44 65 68 00 • www.grohe.dk.

Kirstine Stagis

Pressekontakt Primetime PR Medie- og presserelateret (+45)2067 2093

GROHE er et førende brand inden for armaturer til køkkener og komplette løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde

Bryggernes Plads 2, 1 Sal