Handywoman på Danmarks-tour med GROHE

Handywoman på Danmarks-tour med GROHE

Igen i år kører Handywoman på tour i Danmark, hvor hun deler ud af tips og tricks til at gøre det selv. I år vil hun også afholde Ladies Night, der er et aftenkursus af tre timers varighed henvendt til kvinder, som gerne vil blive bedre til at fixe ting i hjemmet selv. I trucken og på kurserne har Handywoman, som de foregående år, GROHE Quickfix med sig.

Som noget nyt tilføjer Jeanne Thylkjær Fjorback, alias Handywoman, i år konceptet Ladies Night til sin Danmarks-tour. En aften, der tilbyder et større arrangement i udvalgte XL Byg i Danmark, hvor der vil være forskellige leverandører til stede, så de kvindelige kursister bliver præsenteret for forskellige produkter og metoder alt efter, hvad de ønsker at fixe i hjemmet. Det gælder bl.a. QuickFix, der er et sortiment af vandhaner og blandingsbatterier til *mindre gør-det-selv installations- og indretningsopgaver.

Jeanne Thylkjær Fjorback ser frem til igen at lære fra sig og inspirere kvinder:

"Jeg møder rigtig mange kvinder, der er villige til at gøre det selv i hjemmet, og det er inspirerende at se deres udvikling på relativt kort tid. Jeg er glad for igen i år at have QuickFix-produkterne med rundt på min tur. For de er helt oplagte til gør-det-selv projekter, og de giver muligheden for fx at udskifte vandhaner, så bad og køkken får et helt nyt udtryk."

Quickfix er med på tour
QuickFix-produkterne leveres sammen med et specielt udviklet værktøj, der kombinerer alle de egenskaber, der er nødvendige for at installere en GROHE-vandhane. Sammen med produkt og værktøj indeholder den samlede løsning også enkle installationsvejledninger samt vejledningsvideoer, der kan ses via QR-koder i produktemballagen. Alle QuickFix-produkter har den sædvanlige høje kvalitetstandard og de samme energi-og vandbesparende funktioner, som GROHE er kendt for.

Ladies Night bliver afholdt i XL Byg i Kalundborg, Køge, Mariager, Næstved og Outtrup i løbet af 2024. Se hele Handywomans tourplan her.

*Til mere komplekse opgaver anbefaler GROHE, at private altid får hjælp af en professionel til fx installations- og udskiftningsopgaver i forbindelse med etablering af nye VVS-installationer og ændring af vand- og varmeanlæg.

Siden 2014 har GROHE været en del af LIXIL's stærke brandportefølje, der producerer banebrydende vand- og boligprodukter. For at tilbyde "Ren glæde ved vand" er hvert produkt fra GROHE baseret på værdierne kvalitet, teknologi, design og bæredygtighed. Brandet tilbyder livsforbedrende produkter og ydelser i tre dedikerede produktgrupper, GROHE QuickFix og GROHE Professional samt premium subbrandet GROHE SPA. Alle porteføljer imødekommer de specifikke behov fra GROHE's professionelle forretningspartnere og deres differentierede målgrupper.

Med vand som kerneforretning og en ressourcebesparende værdikæde bidrager GROHE til LIXIL's Impact Strategy; lige fra målet om CO2-neutral* produktion, over fjernelse af unødvendig plast i produktemballagerne til vand- og energibesparende produktteknologier som GROHE Everstream, en bruser, der cirkulerer vandet. Takket være det hybride kommunikationssystem GROHE X, tilbyder GROHE nye impulser til branchen. Uanset om det er digitalt på brandoplevelses hubben, fysisk eller hybridt i GROHE X Brand & Communication Experience Center i Hemer, Tyskland, eller på landevejen med GROHE X Motion Trucks, fører brandet mennesker sammen for at bidrage til LIXIL's formål om at "gøre bedre hjem til virkelighed for alle, overalt".

*inklusive CO2-kompensationsprojekter. Se mere på grohe-x.com/sustainability

LIXIL (TSE-kode 5938) fremstiller banebrydende vand- og boligprodukter, der løser hverdagens virkelige udfordringer og gør bedre hjem til virkelighed for alle, overalt. Med udgangspunkt i virksomhedens japanske arv skaber LIXIL verdensledende teknologi og innovation for at tilbyde kvalitetsprodukter, der kan ændre boligen. De unikke ved LIXIL er, hvordan vi gør dette; med meningsfuldt design, entreprenørånd, dedikation til at forbedre tilgængeligheden for alle samt en ansvarlig forretningsvækst. Denne tilgang bliver synlig ved de førende brands i branchen, herunder INAX, GROHE, American Standard og TOSTEM. Cirka 55.000 kolleger, der opererer i mere end 150 lande, er stolte over at producere produkter, der har en indflydelse på dagligdagen for mere end en milliard mennesker hver dag. Få mere at vide på www.lixil.com/

GROHE Danmark
Ved Stigbordene 32, 2 th. • 2400 Copenhagen • Phone: +45 44 65 68 00 • www.grohe.dk.

For yderligere information, kontakt venligst:

Christina Holmberg,

PR & Communications Manager, DK
Mail: Christina.holmberg@lixil.com

Kirstine Stagis

Pressekontakt Primetime PR Medie- og presserelateret (+45)2067 2093

GROHE er et førende brand inden for armaturer til køkkener og komplette løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde

Bryggernes Plads 2, 1 Sal