Minimalistisk alt-i-ét brusesystem til problemfri installation

Minimalistisk alt-i-ét brusesystem til problemfri installation

GROHE lancerer et opdateret sortiment af indbyggede brusesystemer med alle komponenter i matchende design samlet i én professionel pakkeløsning. Sortimentet giver let installation bag væggen og stor fleksibilitet i mulighederne for valg af produkter og indretning af badeværelset

For at hjælpe installatørerne med at forenkle installationsarbejdet i en tid præget af hård konkurrence lancerer GROHE nu et opdateret sortiment af indbyggede brusesystemer. Med det nye sortiment kan installatøren tilbyde kunderne en alt-i én løsning, hvor alle nødvendige komponenter er kombineret i én pakke - perfekt koordineret i form og funktion til problemfri indretning af kundens personlige drømmebadeværelse.

Et godt eksempel fra sortimentet er GROHTHERM SmartControl Perfect brusesæt med indbygget termostatisk styring. Det slanke, kvadratiske design passer perfekt til et trendy minimalistisk, strømlinet badeværelseslook, og det medvirker sammen med den slidstærke GROHE StarLight krombelægning til let rengøring og robusthed.

Let installation, stor fleksibilitet

Brusesættets pakkeløsning indeholder SmartControl termostat til indbygning, en Rainshower SmartActive 310 Cube hovedbruser med mulighed for at vælge mellem to forskellige strålemønstre, en smart Euphoria Stick Cube håndbruser, en Silverflex TwistFree bruseslange samt en GROHE Rapido Smartbox til montering.

Den unikke GROHE Rapido SmartBox sikrer installatøren en hurtig og enkel indbygget installation inde i væggen og giver samtidig forbrugere stor fleksibilitet i valg af produkter og indretning af badeværelset. Indbygningsboksen er således egnet til installation af en række forskellige GROHE brusesæt. Den understøtter desuden op til tre brusefunktioner og passer til over 200 forskellige GROHE-produkter.

Smart betjening

Brusesættets innovative SmartControl teknologi er designet til at kunne justeres, så man nemt og ubesværet kan styre bruseren blot ved at trykke og dreje på en knap. Tre knapper giver stor fleksibilitet, så man kan styre, skifte og kombinere forskellige strålemønstre og vandflow. Og den vandbesparende GROHE EcoJoy teknologi giver mulighed for at reducere vandforbruget uden at gå på kompromis med komfort og nydelse.

Med den samlede pakkeløsning er der er ikke længere behov for at præsenterer en række forskellige matchende produkter for kunden, når badeværelset skal indrettes. Alle nødvendige komponenter er allerede samlet i én problemfri pakke, og de indbyggede bruseløsninger er perfekte for dem, der ønsker et rengøringsvenligt og minimalistisk design, der samtidig sparer plads.

Siden 2014 har GROHE været en del af LIXIL's stærke brandportefølje, der producerer banebrydende vand- og boligprodukter. For at tilbyde "Ren glæde ved vand" er hvert produkt fra GROHE baseret på værdierne kvalitet, teknologi, design og bæredygtighed. Brandet tilbyder livsforbedrende produkter og ydelser i tre dedikerede produktgrupper, GROHE QuickFix og GROHE Professional samt premium subbrandet GROHE SPA. Alle porteføljer imødekommer de specifikke behov fra GROHE's professionelle forretningspartnere og deres differentierede målgrupper.

Med vand som kerneforretning og en ressourcebesparende værdikæde bidrager GROHE til LIXIL's Impact Strategy; lige fra målet om CO2-neutral* produktion, over fjernelse af unødvendig plast i produktemballagerne til vand- og energibesparende produktteknologier som GROHE Everstream, en bruser, der cirkulerer vandet. Takket være det hybride kommunikationssystem GROHE X, tilbyder GROHE nye impulser til branchen. Uanset om det er digitalt på brandoplevelses hubben, fysisk eller hybridt i GROHE X Brand & Communication Experience Center i Hemer, Tyskland, eller på landevejen med GROHE X Motion Trucks, fører brandet mennesker sammen for at bidrage til LIXIL's formål om at "gøre bedre hjem til virkelighed for alle, overalt".

*inklusive CO2-kompensationsprojekter. Se mere på grohe-x.com/sustainability

LIXIL (TSE-kode 5938) fremstiller banebrydende vand- og boligprodukter, der løser hverdagens virkelige udfordringer og gør bedre hjem til virkelighed for alle, overalt. Med udgangspunkt i virksomhedens japanske arv skaber LIXIL verdensledende teknologi og innovation for at tilbyde kvalitetsprodukter, der kan ændre boligen. De unikke ved LIXIL er, hvordan vi gør dette; med meningsfuldt design, entreprenørånd, dedikation til at forbedre tilgængeligheden for alle samt en ansvarlig forretningsvækst. Denne tilgang bliver synlig ved de førende brands i branchen, herunder INAX, GROHE, American Standard og TOSTEM. Cirka 55.000 kolleger, der opererer i mere end 150 lande, er stolte over at producere produkter, der har en indflydelse på dagligdagen for mere end en milliard mennesker hver dag. Få mere at vide på www.lixil.com/

GROHE Danmark
Ved Stigbordene 32, 2 th. • 2400 Copenhagen • Phone: +45 44 65 68 00 • www.grohe.dk.

For yderligere information, kontakt venligst:

Christina Holmberg,

PR & Communications Manager, DK
Mail: Christina.holmberg@lixil.com

Kirstine Stagis

Pressekontakt Primetime PR Medie- og presserelateret (+45)2067 2093

GROHE er et førende brand inden for armaturer til køkkener og komplette løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde

Bryggernes Plads 2, 1 Sal