Et komplet badeværelse med Essence håndvaskarmatur i krom.

NYHED: Essensen af god smag

GROHE lancerer to nye modeller indenfor den elegante Essence-serie. Det giver endnu større mulighed for at finde det rigtige udtryk, der passer din stil. Udover et stort udvalg af køkkenarmaturer, tæller Essence-serien fra GROHE også armaturer til badekar og håndvaskarmaturer, hvor vi også finder de to nye modeller.
Navnene på de nye modeller er M og S size, der henholdsvis har et enkelt udtryk og en mere klassisk form.

Som resten af Essence-serien findes M og S size-modellerne i krom og SuperSteel.

TRE GULDKORN VED ESSENCE:
1 / Essence-serien har et skinnende flot udseende der holder i hele produktets levetid. GROHEs forkromningsproces, som er finpudset i løbet af de sidste 70 år, giver armaturerene et fint, jævnt lag og er en af verdens bedste overfladebehandlinger, der er også er ti gange mere uimodståelig overfor ridser.
2 / Armaturerne har en integreret vandbesparende teknologi, som reducerer vand og energiforbruget uden at gå på kompromis med design og nydelse.
3 / En silkeblød bevægelse - det kan du få med GROHEs et-grebsarmaturer. Den behagelige, lette og smidige betjening er et bevis på GROHEs kvalitet og overlegenhed. Selv efter 20 år har armaturet den samme lette og glidende bevægelse.

I Nordeuropa findes det regionale hovedkontor i København, og man kan finde lokale salgskontorer i Oslo, Stockholm og Helsinki.

GROHE er verdens førende udbyder af sanitære løsninger, og et globalt brand, dedikeret til at bringe innovative produkter til markedet.

I mange årtier har vi hos GROHE været dedikeret til vores brandværdier; teknologi, kvalitet, design og bæredygtighed. Disse illustrerer alle vores forpligtelse til at skabe fantastiske oplevelser og til at levere "Pure Freude an Wasser". Med produktions-, innovations- og designfaciliteter placeret i Tyskland, kan vi være stolte af "Made in Germany"-mærkatet. Alle vores fabrikker gør brug af en høj præcisionsteknik i produktionen for at sikre, at den konsekvent høje GROHE standard overholdes. Det er derfor at vi hos GROHE kan forsikre dig om, at vores produkter lever op til de mest kompromisløse krav i form af håndværk og funktionalitet.

Over de seneste ti år er den succes vi har opnået blevet bevist med mere end 280 design- og innovationspriser, samt CSR-prisen for den mest bæredygtige virksomhed med 1000+ medarbejdere i 2017 givet af Tysklands regering. Utallige eksklusive projekter i hele verden har GROHE produkter installeret, hvilket bevidner om at GROHE også er arkitekternes og designernes foretrukne valg.

GROHE er en del af LIXIL Group Corporation, et børsnoteret selskab på Tokyo Fondsbørs. LIXIL er den verdensomspændende markedsleder inden for sanitetsindustrien, og forvalter en bred portefølje af kendte brands inden for husholdning som GROHE, American Standard og INAX. Lixil er også Japans førende udbyder af boliger og byggematerialer, produkter og tjenester.

Om Lixil
Lixils unikke portefølje spænder fra teknologier, der revolutionerer, hvordan vi interagerer med vand i vores dagligdag, til et komplet sortiment af produkter og tjenester til huse og større arkitektoniske projekter. LIXIL, INAX, GROHE, American Standard og Permasteelisa er alle førende inden for vand-, køkken-, bolig- og byggeteknologier i deres respektive markeder og industrier. LIXIL opererer i mere end 150 lande og beskæftiger mere end 70.000 mennesker, der forener funktion, kvalitet og design i et forsøg på at forenkle livet hvor vi er.

Sluseholmen 8c • 2400 Copenhagen • Phone: +45 44 65 68 00 • www.grohe.dk

Kirstine Stagis

Pressekontakt Primetime PR Medie- og presserelateret (+45)2067 2093

GROHE er et førende brand inden for armaturer til køkkener og komplette løsninger til badeværelser. GROHE har over 7.200 ansatte bl.a. på salgskontoret i Danmark, der også huser det nordiske hovedsæde