GTT leverer SD-WAN og SIP Trunking til Greenyard for at muliggøre omkostningseffektiv cloud strategi

15. oktober 2019GTT Communications, Inc.(NYSE: GTT) den førende globale udbyder af cloud-netværk til multinationale kunder annoncerede i dag, at Greenyard (Euronext Bruxelles: GREEN), en global markedsleder af frisk, frossen og tilberedt frugt, grøntsager, blomster og planter, har valgt GTT til at levere SD-WAN service til 80 sites i Europa og Nordamerika. GTT understøtter også Greenyards Unified Communication platform med sin SIP Trunking-service, der inkluderer over 6000 telefonnumre med global termination.

GTT SD-WAN leverer et robust, sikkert netværk, der forbinder Greenyards medarbejdere rundt om i verden med de kritiske applikationer, de sætter sin lid tid hver dag. Netværket har overskydende forbindelse på plads ved hvert enkelt af Greenyards sites i en aktiv-aktiv konfiguration for at sikre netværkets robusthed. GTTs globale Tier 1 IP-rygrad yder også privat og sikker forbindelse til førende cloud-serviceudbydere i førsteklasses applikationsydelser.

”Greenyard har taget afgørende skridt for at konsolidere, transformere og modernisere vores ICT infastruktur til at kunne køre missionskritiske cloud-applikationer, der er medvirkende til vores virksomheds fremtidige konkurrenceevne”, udtalte Luc Verbist, group director, ICT, hos Greenyard. ”GTTs SD-WAN SIP Trunking og branchens førende globale netværk er grundlaget for vores cloud-strategi og dens deraf følgende omkostningseffektivitet.”

”Vi er glade for at udvide vores samarbejde med Greenyard ved at tilføje SD-WAN og SIP Trunking som en del af deres omkostningseffektive strategi for cloud migration,” meddelte Rick Calder, GTT præsident og CEO. ”Vi ser frem til at fortsætte med at støtte Greenyards ICT-transformation og hjælpe med at forbinde deres medarbejdere rundt omkring i verden og til enhver applikation i skyen.”

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

About Greenyard

Greenyard (Euronext Bruxelles: GREEN) er en global markedsleder af frisk, frossen og tilberedt frugt, grøntsager, blomster og planter. Med Europas førende forhandlere blandt sit kundelag leverer Greenyard effektive og bæredygtige løsninger til kunder og leverandører med førsteklasses produkter, markedsførende innovation, operationel dygtighed og fremragende service. Vores vision er at gøre livet sundere ved at hjælpe folk til at nyde frugt og grønt på ethvert tidspunkt, nemt, hurtigt og behageligt, alt imens vi passer på naturen. Med mere end 9000 ansatte, der opererer i 25 lande verden over, identificerer Greenyard sit forhold til sine medarbejdere samt nøglekunder og leverandører som de vigtigste fordele, der gør dem i stand til at levere varer og ydelser til en værdi af omkring €4 milliarder årligt. www.greenyard.group

GTT forbinder folk på tværs af organisationer, rundt omkring i verden og til alle applikationer i skyen. Vores kunder nyder godt af en fremragende serviceoplevelse baseret på vores grundværdier enkelhed, hastighed og agilitet. GTT ejer og driver et globalt Tier 1 internetnetværk og tilbyder en omfattende pakke af cloud-netværkstjenester. For mere information om GTT (NYSE: GTT), besøg venligst www.gtt.net.