GTT udpeger Ernie Ortega som Division president for Amerika og Jesper Aagaard forfremmes til at lede udvidet europæisk Division

GTT Communications, Inc. (NYSE: GTT), den førende globale cloud-og netværksleverandør til multinationale kunder, har i dag annonceret, at selskabet har udnævnt Ernie Ortega til Division President for Amerika. Ernie Ortega skal lede den udvidede amerikanske division, herunder virksomheds-, kanals-, carrier- og offentlige kunder. GTT har også forfremmet Jesper Aagaard til en udvidet rolle som Division President i Europa inklusiv Storbritannien. Hver afdeling administrerer alle de primære funktioner inden for kundeoplevelser som salg, prissætning, bestillinger, service og generel kundepleje for at skabe omsætningsvækst for GTT.

Ernie Ortega medbringer en stor brancheerfaring til GTT med solide resultater på omsætningsvækst. Ernie Ortega var i sit seneste job CEO for Towerstream. Før det besad han lederstillinger hos Colt Technology Services, Cogent og XO Communications. Han påbegyndte sin karriere hos MCI.

Jesper Aagaard har fungeret som Division President for GTTs europæiske division, siden han tiltrådte efter GTTs opkøb af Interoute i 2018. Martin Ford vil fortsætte med at lede det britiske marked og rapportere til Jesper Aagaard. Jeff Beer vil fortsat lede forretningen inden for carrier i Amerika og rapportere til Ernie Ortega.

"Vi er glade for at have Ernie med i ledelsen hos GTT, når vi skal eksekvere vores vækststrategi i divisionerne. Ernies resultater med at skabe organisk omsætningsvækst ved at opbygge stærke teams fokuseret på kundetilfredshed, fastholdelse af kunde og nye markedsandele, vil medvirke til at opbygge GTTs tilstedeværelse på det amerikanske marked,” siger Rick Calder, GTTs President og CEO. "Ernie og Jesper vil udvide GTTs kvotebærende salgsstyrke med 500 repræsentanter over hele verden for at imødekomme den signifikante markedsmulighed, mens vi leverer på vores formål om at forbinde mennesker på tværs af organisationer verden over og til alle applikationer i skyen."

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

GTT forbinder folk på tværs af organisationer, rundt omkring i verden og til alle applikationer i skyen. Vores kunder nyder godt af en fremragende serviceoplevelse baseret på vores grundværdier enkelhed, hastighed og agilitet. GTT ejer og driver et globalt Tier 1 internetnetværk og tilbyder en omfattende pakke af cloud-netværkstjenester. For mere information om GTT (NYSE: GTT), besøg venligst www.gtt.net.