GTT udvider SD-WAN-porteføljen ved at tilføje Fortinet Secure SD-WAN

GTT Communications, Inc., en af de førende globale cloud-netværksudbyder til multinationale kunder, annoncerer i dag, at de har udvidet sin SD-WAN service ved at tilføje Fortinet Secure SD-WAN som en teknologisk mulighed. GTT leverer Fortinet Secure SD-WAN som en administreret service og understøtter enhver sidste mil-adgangsløsning for at imødekomme specifikke kundekrav om avanceret sikkerhed, applikationsydelse og omkostningseffektivitet. Tilføjelsen af Fortinet forbedrer GTTs eksisterende administrerede SD-WAN-service til virksomhedens klienter.

GTT SD-WAN, der benytter Fortinet teknologi, inkluderer integreret næste-generations firewall og en samlet funktion for trusselstyring kombineret med en SD-WAN edge løsning og router, hvilket giver et attraktivt afkast med robuste sikkerhedsfunktioner. GTT SD-WAN servicen med Fortinet er især velegnet til distributionsvirksomheder og filialnetværksapplikationer i brancher såsom detailhandel, fast food-restauranter, service og finansielle tjenester.

”Kunder stoler på, at GTT sikkert forbinder deres placeringer overalt i verden og til enhver applikation i skyen,” siger Rick Calder, GTT-præsident og CEO. ”Vores brede portefølje af SD-WAN servicemuligheder, der nu inkluderer Fortinet, sikrer, at klienter kan køre deres applikationer med overlegen sikkerhed, ydeevne og pålidelighed for at understøtte deres forretningsmæssige mål.”

”Fortinet Secure SD-WAN giver GTT mulighed for at opbygge en smart tilslutningsplatform, der leverer merværdi til kunderne gennem sikkerhed, analyse og cloud-accelerationstjenester,” siger John Maddison, Fortinet SVP for produkter og CMO. ”Kombinationen af GTTs globale tier 1 IP-netværk og Fortinet Secure SD-WAN muliggør højt-ydende og differentierende tjenester for GTT kunder over hele verden. Vi er glade for at samarbejde med GTT for at levere vores sikre SD-WAN-løsning til globale virksomheder.”

”Ved at tilføje Fortinet som en anden leverandørplatform har GTT forbedret og udvidet sin SD-WAN service til nu at tilbyde virksomheder endnu større smidighed i netværket og integrerede sikkerhedskapaciteter,” siger Mike Sapien, vicepræsident og chefanalytiker for virksomhedstjenester hos Ovum. ”Integrationen af SD-WAN-teknologien med GTTs tier 1 IP-netværk tilbyder ydelses- og effektivitetsfordele, når man benytter sig af kernenetværket til internettrafik bestemt til skyen.”

I henhold til Ovum’s årlige ICT-undersøgelse i 2019 blev sikkerhed rangeret som en af de tre største strategiske forretningsprioriteter blandt ICT-beslutningstagere. [1]

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

GTT forbinder folk på tværs af organisationer, rundt omkring i verden og til alle applikationer i skyen. Vores kunder nyder godt af en fremragende serviceoplevelse baseret på vores grundværdier enkelhed, hastighed og agilitet. GTT ejer og driver et globalt Tier 1 internetnetværk og tilbyder en omfattende pakke af cloud-netværkstjenester. For mere information om GTT (NYSE: GTT), besøg venligst www.gtt.net.

[1] Ovum ICT Enterprise Insights 2019/20, oktober 2019. Interviews er udført med 4808 ICT beslutningstagere, der repræsentere 15 brancher.