Små og store julegaver, der gør et af hjemmets vigtigste rum lidt skønnere

Giv ren bruserglæde og opfriskning af badeværelset i julegave

De bedste gaver er de ting, man ikke vidste, at man manglede. Det er svært at finde det helt rigtige, men vandhane- og bruserproducenten hansgrohe kommer her med tre gode bud på julegaver til familiemedlemmet, der har alt – eller bare fortjener ekstra forkælelse i hverdagen.

En helt ny bruseroplevelse med fløjlsbløde dråber

hansgrohe PowderRain bruserstrålen.

At gøre det daglige brusebad til koncentreret forkælelse er hurtigt og let. Det tager kun få minutter at skrue det gamle brusehoved af slangen og sætte en ny bruser på. Men forskellen er stor. Læg den nye hansgrohe Raindance Select S 120 3jet PowderRain håndbruser under juletræet og opgradér modtagerens brusebad til en særlig oplevelse med tusinder af fine, silkebløde mikrodråber, der indhyller kroppen i stedet for at prelle af. Med et tryk på Select-knappen kan man også vælge en massagestråle og en bred, kraftig stråle. Ud over mere forkælelse giver bruseren også reduceret brusestøj og mindre vandforbrug. Du kan overveje at give en hansgrohe Isiflex bruserslange i samme gave, for på grund af sit kugleled kan den ikke sno sig, og med sin glatte overflade er den behagelig, tempereret og rengøringsvenlig. Lige som bruseren kan en bruserslange skiftes ud på et minut.

Vandbesparende vandhaner i forskellige design

hansgrohe Metropol vandhane til badeværelset.

Har du besøgt et familiemedlem, hvis vandhane på badeværelset sprøjtede op ad dig, var svær at åbne og lukke eller gav meget mere vand, end du havde brug for til at vaske hænder? Så er det oplagt at give vedkommende en ny til jul. Der er mange forskellige prisklasser og design at vælge imellem, men fælles for alle vandhaner fra hansgrohe er, at de har et meget lavt vandforbrug på kun 5 liter i minuttet. Der er med andre ord store vandbesparelser at hente, hvis man har en vandhane af ældre dato. Her er monteringen lidt mere omstændelig og kræver en vis teknisk snilde – men en VVS-installatør kommer gerne forbi og ordner det.

Prikken over i’et, der frisker hele badeværelset op

hansgrohe Logis Universal tilbehør

Også med et mindre gavebudget kan du give en julegave, der har stor betydning. Selv om tilbehøret rent visuelt spiller en mindre rolle på badeværelset, ser og bruger vi det hver eneste dag. Tænk bare på håndklædekrogen, bruserhylden og toiletpapirholderen. hansgrohes nye tilbehørsserie Logis Universal indeholder hele 17 forskellige dele til alle badeværelsets områder, og de fleste monteres blot med en enkelt skrue i væggen. Det er en let måde at friske badeværelset op på.

Mærket hansgrohe

hansgrohe er premium-mærket for brusere, brusesystemer, bad- og køkkenarmaturer i den internationale Hansgrohe Group. Med prisbelønnede produkter former hansgrohe vandet i køkkenet og på badeværelset. For her bruger mennesker tid, der er særligt vigtig for dem - og oplever betydningsfulde øjeblikke med vand. hansgrohe udvikler fremtidens løsninger til disse øjeblikke og forener fremragende design, kvalitet med lang levetid og intelligente funktioner for den bedste komfort. hansgrohe gør vand til en storslået oplevelse:

hansgrohe. Meet the beauty of water.

Med sine mærker AXOR og hansgrohe er Hansgrohe Group, som har hovedkontor i Schiltach/Baden-Württemberg, Sydtyskland, en førende virksomhed inden for innovation, design og kvalitet i bad- og køkkenbranchen. Virksomheden, der blev grundlagt i 1901, giver vandet form og funktion med sine armaturer, brusere og brusesystemer. I kombination med sanitet og badeværelsesmøbler tilbyder virksomheden individuelle designmuligheder fra ét og samme sted til helhedsoplevelser på badeværelset. Virksomhedens 122-årige historie præges af opfindelser, såsom den første håndbruser med forskellige stråletyper, det første køkkenarmatur med udtrækstud og den første justerbare bruserstang. Med over 20.000 aktive beskyttede rettigheder står Hansgrohe Group for kvalitetsprodukter med lang levetid og viser ansvarlighed overfor mennesker og miljø. Bæredygtig produktion af ressourcebesparende produkter er centralt i virksomhedens aktiviteter over hele verden. Ved at udvikle innovative teknologier til armaturer og brusere er det målet for Hansgrohe at beskytte vandet som ressource samt at begrænse og tilpasse sig klimaforandringerne under produkternes brugsfase. Som del af sin gennemgående bæredygtighedsstrategi vil Hansgrohe i 2030 have udstyret alle sine vandførende produkter med vandbesparende teknologier under initiativet ”ECO 2030”. 33 datterselskaber, 20 salgskontorer og kunder i over 150 lande gør virksomheden til en pålidelig partner over hele verden. Mærkerne og produkterne under Hansgrohe Group er præmieret med over 700 designpriser siden 1974. Produkterne fra Hansgrohe Group anvendes i projekter verden over – f.eks. på velkendte krydstogtskibe, i luksuriøse 5-stjernede- og boutique-hoteller, i internationale metropoler, i ekstraordinære kurbade, eksklusive badeværelser i hytter og luksusvillaer, offentlige faciliteter og i utallige private hjem. Den høje kvalitetsstandard sikres med produktion på Hansgrohe Groups syv egne fabrikker, hvoraf fire er i Tyskland og én i hhv. Frankrig, USA og Kina. I 2022 omsatte Hansgrohe Group for 1,528 mia. euro (11,4 mia. kr.), og virksomheden beskæftiger ca. 5.600 medarbejdere på verdensplan, heraf over 60 procent i Tyskland.