De nye vægnicher hansgrohe XtraStoris skaber stor og smuk opbevaringsplads i bruseområdet og giver samtidig plads til støre armbevægelser under de varme brusestråler.

XtraStoris: Enkel opbevaringsplads i drømmebadet

Drømmen om et personligt badeværelse i gennemført design er ikke langt væk, når man har de rette produkter til rådighed. Med hansgrohe XtraStoris opbevaringsløsningerne kommer man et skridt nærmere. De enkle vægnicher udnytter pladsen i væggen under bruseren eller ved badekarret til smuk, indbygget hyldeplads, som fås i forskellige størrelser, design og farver. På den måde skabes en klar arkitektur uden forstyrrende detaljer, som samtidig harmonerer med resten af badeværelsets design. hansgrohe XtraStoris kan tilmed vælges med rammer i samme specialoverflader som en lang række øvrige hansgrohe-produkter, så man er garanteret et komplet match lige fra bruser til håndvask.

Størrelse, farve og design: Altid en passende XtraStoris løsning

Ved at integrere opbevaringspladsen i væggen får man både større bevægelsesfrihed under bruseren og mere diskret opbevaring af sæbe- og shampooflasker. Og der er en designvariant for enhver smag:

• XtraStoris Individual: Indvendigt i vægnichen kan man vælge mellem overfladerne mat sort, mat hvid og børstet rustfrit stål, mens designrammen rundt om nichen kan udføres i børstet rustfrit stål eller en af de fem hansgrohe FinishPlus-overflader: mat sort, mat hvid, børstet sort krom, poleret guld-optik eller børstet bronze. Således matcher vægnichen fuldstændig armaturer, brusere, tilbehør og RainDrain afløbsrender i de populære farver.
  • XtraStoris Minimalistic: Mat sorte, mat hvide eller i børstet rustfrit stål – disse helt enkle vægnicher udfærdiges uden ramme, så den valgte vægflise kan lægges helt ind til nichen for et ekstra minimalistisk udtryk. Eller monter nicherne, så de rager lidt ud fra væggen og skaber en særligt æstetisk løsning.
  • XtraStoris Original: Niche og ramme er udfærdiget i samme farve: mat sort, mat hvid eller betongrå. Det skaber et enkelt udtryk, der glider elegant ind i resten af badeværelsesdesignet.
  • XtraStoris Rock: Skal opbevaringen være ekstra skjult? Denne vægniche med flisebar låge gør det muligt at gemme badetilbehøret helt væk og montere en flise i lågen, så den tilmed går i ét med væggen. Tryk blot på den for at åbne skabet.

hansgrohe XtraStoris fås i forskellige størrelser, der kan kombineres som man ønsker, eller monteres enkeltvis. De rengøringsvenlige XtraStoris elementer bygges ind i væggen i en sikker, vandtæt installation takket være den medfølgende tætningsdug, uanset hvilken variant man vælger.

Mærket hansgrohe

hansgrohe – det er innovative løsninger til bad og køkken, der forener intelligente funktioner, fremragende design og kvalitet med lang levetid. Med prisvindende premiumprodukter former det traditionsrige mærke brugen af vand i køkkenet og på badeværelset. Sammen med den mangeårige samarbejdspartner PHOENIX Design opstår også Smart Living-produkter, der beriger menneskers dagligdag og giver mere funktionalitet og sikkerhed i hjemmet. I den internationale Hansgrohe Group fra Schwarzwald i Sydtyskland står mærket hansgrohe for premiumprodukter i kategorierne brusere, brusesystemer, designafløb, bad- og køkkenarmaturer samt køkkenvaske.

hansgrohe. Meet the beauty of water.

Med sine mærker AXOR og hansgrohe er Hansgrohe Group, som har hovedkontor i Schiltach/Baden-Württemberg, Sydtyskland, en førende virksomhed inden for innovation, design og kvalitet i bad- og køkkenbranchen. Virksomheden, der blev grundlagt i 1901, giver vandet form og funktion med sine armaturer, brusere og brusesystemer. I kombination med sanitet og badeværelsesmøbler tilbyder virksomheden individuelle designmuligheder fra ét og samme sted til helhedsoplevelser på badeværelset. Virksomhedens 122-årige historie præges af opfindelser, såsom den første håndbruser med forskellige stråletyper, det første køkkenarmatur med udtrækstud og den første justerbare bruserstang. Med over 20.000 aktive beskyttede rettigheder står Hansgrohe Group for kvalitetsprodukter med lang levetid og viser ansvarlighed overfor mennesker og miljø. Bæredygtig produktion af ressourcebesparende produkter er centralt i virksomhedens aktiviteter over hele verden. Ved at udvikle innovative teknologier til armaturer og brusere er det målet for Hansgrohe at beskytte vandet som ressource samt at begrænse og tilpasse sig klimaforandringerne under produkternes brugsfase. Som del af sin gennemgående bæredygtighedsstrategi vil Hansgrohe i 2030 have udstyret alle sine vandførende produkter med vandbesparende teknologier under initiativet ”ECO 2030”. 33 datterselskaber, 20 salgskontorer og kunder i over 150 lande gør virksomheden til en pålidelig partner over hele verden. Mærkerne og produkterne under Hansgrohe Group er præmieret med over 700 designpriser siden 1974. Produkterne fra Hansgrohe Group anvendes i projekter verden over – f.eks. på velkendte krydstogtskibe, i luksuriøse 5-stjernede- og boutique-hoteller, i internationale metropoler, i ekstraordinære kurbade, eksklusive badeværelser i hytter og luksusvillaer, offentlige faciliteter og i utallige private hjem. Den høje kvalitetsstandard sikres med produktion på Hansgrohe Groups syv egne fabrikker, hvoraf fire er i Tyskland og én i hhv. Frankrig, USA og Kina. I 2022 omsatte Hansgrohe Group for 1,528 mia. euro (11,4 mia. kr.), og virksomheden beskæftiger ca. 5.600 medarbejdere på verdensplan, heraf over 60 procent i Tyskland.