Tre nye AKG-hovedtelefoner med forbløffende design og fremragende lyd

HARMAN annoncerer nye AKG-hovedtelefoner, herunder AKG K618DJ, AKG K619DJ og AKG K551

De nye AKG K618DJ og AKG K619 er højtydende hovedtelefoner, der byder på overdådig komfort, høj lydkvalitet, in-line-mikrofoner og en udformning med lukket bagside. AKG K618DJ er en let og behagelig hovedtelefon, og den leverer klarhed og ydeevne med en høj SPL-kapacitet til kraftfuld lyd - selv ved lave lydniveauer. AKG K619-hovedtelefoner omfatter også en in-line-mikrofon og lydstyrkekontrol, og det betyder, at du ikke behøver at tage hovedtelefonerne af for at besvare et opkald. De fås i seks farver: Sort, grøn, lyserød, rød, blå og orange.

AKG K551-hovedtelefoner tilbyder en kombination af AKG-lydkvalitet i referenceklasse og luksuriøs komfort i et fantastisk nyt design med lukket bagside. De er perfekte til langvarige lytninger på en bærbar musikafspiller, og AKG K551’s polstrede ørekopper indeholder 50 mm drivere i fuldt over-ear-design, så der opnås en dynamisk ydeevne, og musikelskere kan fordybe sig i lyd ved høj lydstyrke uden at forstyrre andre. Den patenterede Real Image Engineering-teknologi anbringer lytteren midt i lydoplevelsen med nøjagtig gengivelse af lyd og med et realistisk indtryk af bredde, afstand og dybde. Over-ear-hovedtelefonerne er ekstremt lette og fås i to iøjnefaldende former for finish (sort/sølv med sølvledning og hvid/sølv med blå ledning). Den indbyggede mikrofon er kompatibel med Apple-enheder.

Pris og tilgængelighed

AKG K618DJ og AKG K619 fås nu til DKK 799 og DKK 999.

AKG K551 fås fra november til en vejledende udsalgspris på DKK 2499.

Link til billeder kan findes her

Få mere at vide på: www.akg.com

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at låne et anmeldereksemplar, så kontakt Harman's PR-team:
Bite Communications
Email: harman@bitepr.se

• harman international
  • høretelefoner

HARMAN (www.harman.com) fremstiller og markedsfører en bred vifte af audio og infotainment-produkter til bilindustrien, forbrugere og professionelle aktører - ved hjælp af 15 stærke brands, herunder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon og Mark Levinson. Virksomheden er velrenommeret hos entusiaster i alle generationer og leverer udstyr til mange førende professionelle musikere og spillesteder. Over 25 millioner biler er udstyret med Harman's audio- og infotainment-systemer. HARMAN har ca. 13.000 ansatte på verdensplan og havde en salg på 4,3 milliarder dollars for året der sluttede 31. mars 2012.Selskabets aktier handles på New York Stock Exchange under symbolet NYSE: HAR.

© 2012 HARMAN International Industries, Incorporated. All rights reserved. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson are trademarks of HARMAN International Industries, Incorporated, registered in the United States and/or other countries. AKG is a trademark of AKG Acoustics GmbH, registered in the United States and/or other countries. Features, specifications and appearance are subject to change without notice.