Hellers kan nu sammen med Raymarine tilbyde 3 års garanti!

Alle nye Raymarine produkter er berettiget til et gratis ekstra års garanti, gældende her fra nytår. Det kræver blot at ejeren registrerer sine Raymarine produkter online (hvilket altid er en god ide). Og det er ikke alt: Raymarine har også indført en "Rapid Care" funktion, som betyder, at hvis dit produkt (bortset fra radar og satellit-tv-antenner) er i første år af garanti perioden og skal repareres, så vil Raymarine sende dig en ombytnings enhed inden for to arbejdsdage efter modtagelse af den defekte. Det er et helt unikt koncept i branchen, og viser tydeligt at FLIR med købet af Raymarine sætter helt nye standarter i den maritime elektronik branche. FLIR fremviser klart sit langsigtede engagement i Raymarine og i virksomhedens kunder, men det gør også, at Raymarine nu har det bedste garanti program i branchen! Vi er hos Hellers utroligt tilfredse med dette nye tiltag, der flot undetstøtter vores opfattelse af kvaliteten samt servicen på Raymarine's produkter.

• Friluftsliv

• fiskeri tidende