Repeatly: Danmarks nyeste leasingselskab

Dette indhold er sponsoreret

Repeatly er Danmarks nyeste leasingselskab. Du kan via leasing af bil leje en bil hos firmaet over en længere periode. Det betyder, at du ikke skal til at bruge din opsparing, eller tage et lån for at investere i din helt egen bil. Hos Repeatly kan du lease din næste bil, og selvom Repeatly er det nyeste leasingselskab, så er de ikke begyndere. De har allerede rådgivet flere end 2.500 kunder.

Hvem er Repeatly

Repeatly er et nyt leasingselskab, der allerede har rådgivet over 2.500 kunder. Repeatly giver dig gode råd fra en troværdig leverandør helt billigt. Hvis du støder på et selskab, der kun tilbyder dårlig rådgivning og eksklusive biler, kan der hurtigt forekomme dyre fejl for dig og din pengepung. Leasingen af brugte biler er derfor nemt, og det eneste det kræver er blot rutineret rådgivning og en troværdig leverandør.

Repeatly Leasing har i dag mere end 100 medarbejdere og har eksisteret i de sidste 7 år. Virksomheden skiller sig ud fra andre leasingselskaber ved at kombinere solidt ejerskab og rådgivende tilgang til dets kunder.

Der er biler til alle - også til dig

Repeatly har de billige og mindre billige biler klar til at du kan lease. Hvis du ønsker en af de dyrere biler - såsom en Porche 911 og Volvo XV90 så er leasing stadigt den billigste metode at gøre brug af i Danmark, hvis det er i denne kategori af biler, som du drømmer om at lease. Repeatly har været en del af Formula gruppen, som har importeret Ferrari og Maserati i Danmark siden 1987, der er dermed rig mulighed for at lease drømmebilen.

Ønsker du at lease en bil hos Repeatly er de gode råd som nævnt gratis - og det samme er en uforpligtende samtale. Herved kan du få den bedste løsning skræddersyet kun til dig.

Skift til Repeatly og få en bedre aftale

På Repeatlys hjemmeside er det muligt for dig at indtaste blot fire oplysninger, og så beregner de, hvad de næste 12 måneder hos dem vil koste. Derudover hjælper de dig med skiftet fra dit tidligere leasingselskab helt enkelt og trygt.

Repeatly leverer privat-, erhvervs- og splitleasing. De udbyder en hurtig og objektiv rådgivning og leverer til konkurrencedygtige priser - til sidst leverer de din nye bil på din hjemmeadresse senest 14 dage efter bestilling.

En Leasingaftale hos Repeatly indeholder: førstegangsydelse, restværdi, månedlig ydelse og for dig, der er ny, er der et overblik over leasingaftalens væsentligste indhold.

Førstegangsydelsen får du når førstegangsbetalingen betales ved aftalens indgåelse. Denne betaling inkluderer en ekstraordinær førstegangsydelse samt første måneds leasingydelse, første måneds forsikring, installering af GPS og eventuelt teknisk garantiforsikring.

Månedlig ydelse betales i din leasingperiodes løbetid, som typisk er 12 måneder.

Restværdi af bilen skal gerne matche priserne på sammenlignelige biler på markedet. Hvis restværdien af bilen er for høj betaler du differencen - og omvendt for leasingselskabet.

Når du er færdig med at lease din bil kan du igen forlænge med 12 måneder. Derudover er der inkluderet forsikring i leasingaftalerne. Derudover har du fri kilometer i hele din leasingperiode.