Hydroscand OEM i Örebro, Sverige sikrer drift og sporbarhed

Hydroscand OEM i Örebro, Sverige sikrer drift og sporbarhed

Hydroscand OEM i Örebro, Sverige sikrer sin drift og sporbarhed af komponenter ved at implementere et nyt produktionssystem.

Hydroscands OEM-fabrik i Örebro, Sverige fremstiller hydraulikslanger til kunder fra hele verden. Baseret på øget efterspørgsel og Hydroscands mission om at støtte sine kunder i deres løbende udvikling, har Hydroscand OEM opdateret sit produktionssystem til et netværksbaseret system, der overvåger produktion og drift.

Systemet, som Hydroscand OEM har implementeret, er designet og udviklet med funktioner, der sikrer, at drift og produktion af komponenter kan fortsætte uden stop eller afvigelser. Der er udviklet nye funktioner, så systemet sikrer fuld sporbarhed af alle hydraulikslanger, der forlader Hydroscands OEM-fabrik i Örebro, Sverige.

"Det, der var den afgørende udfordring i forhold til designet af systemet, var at lave de rigtige analyser for, hvordan Hydroscands OEM-produktion ville blive kontrolleret. Det absolut vigtigste for Hydroscand OEM var, at det nye system blev designet ud fra vores kunders krav og ønsker, samt vores behov for at øge vores produktionsstørrelse. Nu hvor systemet er implementeret, kan vi stolt konstatere, at systemet laver de rigtige analyser for, hvordan produktionen skal styres."
Fredrik Järnberg, Site Manager OEM Örebro, Sverige

Læs mere om Hydroscand OEM her.