Hydroscand udvider og tredobler sin kapacitet med et nyt centrallager

Hydroscand udvider og tredobler sin kapacitet med et nyt centrallager

Hydroscand Sverige og Danmark udvider med flytning af deres centrallager og hovedkvarter til nye moderne lokaler i efteråret 2024.

- Efterspørgslen på Hydroscands produkter og services betyder, at vi hele tiden åbner nye butikker og udvider vores slangeservice SlangExpress i Sverige og Danmark. Investeringen i nye, moderne lokaler betyder, at vi øger vores kapacitet og kan fortsætte med at imødekomme vores kunders efterspørgsel og behov, siger Pontus Nygren, Administrerende direktør for Hydroscand Sverige og Danmark.

- Siden virksomheden blev grundlagt i 1969, har Hydroscand været kendt for sit stærke kundefokus. Det har over tid givet os en unik position på markedet som en helhedsleverandør af både produkter og services. Hydroscands investering og ekspansion sikrer, at vi forbliver en pålidelig partner og leverandør, der bidrager til vores kunders forretningsudvikling – hvor end de befinder sig i Sverige og Danmark, siger Pontus Nygren.

Hydroscands nye moderne centrallager i Stockholm får automatiseret pallehåndtering, og samtidig tredobles robotlagerets kapacitet med robotter og porte. Hydroscands nye centrallager og hovedkvarter ligger på Varuvägen 7 i Älvsjö. Et attraktivt område i Stockholm med gode logistikmuligheder.

- Det har været en udfordring at finde lokaler i Stockholm, som var både gode og store nok, som vores udvidelse kræver. Jeg er yderst glad for, at vi i efteråret 2024 flytter ind i nye, moderne lokaler, der opfylder vores behov og er designet til Hydroscands fortsatte vækst. Placeringen i Älvsjö er også attraktiv for vores medarbejdere på grund af veludviklet offentlig transport i området, siger Pontus.

For mere information kontakt Pontus Nygren, Administrerende direktør for Hydroscand Sverige og Danmark