Hydroscand arbejder aktivt for at støtte forskellige aktiviteter i Appelsbosch, Kwazulu Natal, Sydafrika.

Hydroscands tredje stipendiat er blevet tildelt fuldt stipendium for universitetsstudier

Hydroscand arbejder aktivt for at støtte forskellige aktiviteter i Appelsbosch, Kwazulu Natal, Sydafrika, hvor virksomheden er engagerede i den lokale grundskole og børnehave. Hydroscand deler også hvert år ud stipendier til skolens bedste student eller studenter. Flere af disse studenter har bagefter, på egne meriter, blevet tildelt stipendier for videre studier.

Nu har Hydroscands tredje stipendiat fra Appelsbosch, Kuyah Misoh, på egne meriter blevet tildelt et fuldt stipendium for videre universitetsstudier.

”Vi er stolte over Kuyah Misohs hårde arbejde og engagement. Det glæder os at Kuyah nu har kunnet begynde sit første semester på universitetet”, Siger Mikael Arkevret, CFO for Hydroscand Group.

Hydroscands to andre stipendiater, Zama Luthuli og Phumelele Ntanzi, er allerede studerende i Pietermaritzburg og Durban. De fik også fuldt stipendium for videre studier på universitetsniveau, takket være sit engagement og gode resultat.

”Vi håber at alle vores studenter vil fortsætte med at være gode forbilleder i deres videre studier og efter eksamen begynder at arbejde for at forbedre og styrke deres samfund”, siger JJ Fourie, CEO for Hydroscand i Sydafrika.

VI ER DIN NÆRMESTE SLANGESERVICE