Hydroscand Special Hoses metalsvejser.

Unik kompetence og kundeservice hos Hydroscand Special Hoses.

Samling af koblinger og komponenter på specialslanger kræver særlige færdigheder. Hos Hydroscand Special Hoses i Motala, Sverige har medarbejderne den specifikke og specielle kompetence, der kræves for at samle koblinger og komponenter sikkert og af høj kvalitet. Montering af fx Spir Star-slange, metalslange, kompositslange og PTFE-slange.

Hydroscand Special Hoses yder sammen med Hydroscands butikker i Danmark og Sverige hurtig og kundevenlig service. Medarbejderne hos Special Hoses er vant til at arbejde efter helt særlige ønsker og krav til, hvordan slanger og flowkomponenter skal se ud.

Hydroscand Special Hoses kan sammen med sine kunder fremstille tegninger i CAD – helt efter kundens ønsker. Hvis en standardkobling ikke passer kunden, kan Special Hoses fremstille kundeunikke koblinger i sin CNC drejebænk, som så monteres på den slange, kunden har brug for.

Hydroscand Special Hoses forsyner alle slanger med en unik mærkning, der er arkiveret, hvilket forenkler fremtidige bestillinger. Alle slanger testes for tæthed og leveres efter kundens ønsker og evt. med trykprøvningscertifikat.

- Vi har et stort lager af forskellige slanger og komponenter. Alle specialslanger samles på stedet i Hydroscand Special Hoses lokaler i Sverige. Vi har to prep-lines, én til produktion af ordrer, der kommer løbende og én til hasteordrer. At vi har to prep-lines gør, at vi altid kan klare de akutte opgaver uden at skulle afbryde den almindelige prep-line produktion. Vi har også en dedikeret svejser til de akutte opgaver. Hydroscand Special Hoses’ tilbud og kundeservice er unik, vil jeg sige, vi kan levere på meget korte tidsfrister, og vi kan ofte levere specialtyper allerede samme eller næste dag, siger Rickard Öreteg, Site Manager hos Special Hoses i Motala, Sverige.

- Vi er ekstremt opmærksomme på kvalitet og sikkerhed. Alt vores svejsearbejde er certificeret i henhold til ISO3834-2:2005. Vi har også typegodkendelse efter DNV/GL, hvilket muliggør fremstilling af metalslange til marine applikationer, hvor der stilles ekstra høje krav til sikkerhed og kvalitet, siger Rickard.

Hydroscand Special Hoses overholder Trykudstyrsdirektivet - PED (Pressure Equipment Directive). Hermed kan Hydroscand Special Hoses CE-mærke sine produkter og frigive dem på markedet. Siden starten, har Hydroscand haft et ægte kundefokus, tilpasset og udviklet sig ud fra kundernes behov og efterspørgsel. Det gælder også for Hydroscand Special Hoses, som har oplevet en kraftig vækst og udvikling de seneste år.

- Jeg bliver enormt stolt, hver gang en kunde siger, at vi leverer kvalitet som ingen andre på markedet, og med korte tidsfrister. At få at vide, at vi bidrager til at sikre vores kunders levering og forretning, skaber en god følelse, og giver alle medarbejdere her hos Hydroscand Special Hoses i Motala bekræftelse af, at de gør en forskel, at de bidrager til noget, der er vigtigt for vores kunder, siger Rickard.

Læs om Hydroscand Special Hoses.