Gå til indhold
Hyundai holder åbent hus den 6.-7. og 13.-14. januar med rabatter på udvalgte modeller og tilbehør.

Hyundai skyder året i gang med stor januarkampagne

I weekenden den 6. og 7. januar og 13. og 14. januar er der åbent hus hos landets Hyundai-forhandlere, hvor man kan få store prisnedsættelser og hurtig levering på de populære elbiler IONIQ 5 og IONIQ 6 samt unikke kampagnetilbud på lækkert tilbehør, herunder vinterhjul til f.eks. IONIQ 5 og IONIQ 6. Samtidig vil der også være mulighed for at se og prøve heriblandt den nye Hyundai i20.

Traditionen tro byder Hyundai på kampagne-tilbud, når de i januar tager hul på et nyt kalenderår. Og i år er ingen undtagelse.

Derfor kan man i weekenden den 6. og 7. januar og i weekenden d. 13. og 14. januar komme til åbent hus hos alle landets Hyundai-forhandlere, der byder på et væld af stærke tilbud.

Store besparelser
I januar kan man sikre sig de prisvindende elbiler, Hyundai IONIQ 5 og Hyundai IONIQ 6, med store prisnedsættelser. Hyundai har nemlig for eksempel valgt at skære helt op til 55.000 kr. af prisen på IONIQ 6 Ultimate med det store 77.4 kWh-batteri og hele 325 hk samt firhjulstræk. Denne model har en rækkevidde på op til 583 km. Mens IONIQ 5 Ultimate ligeledes med det store 77.4 kWh-batteri og baghjulstræk, der er den mest solgte variant, og som har en rækkevidde på op til 507 km, nu kan fås fra 434.995 kr., hvilket er en prisnedsættelse på intet mindre end 30.000 kroner. Vælger man samme model med firehjulstræk er besparelsen på hele 45.000 kr., så prisen nu er fra 459.995 kr. Begge modeller benytter desuden samme platform med 800 volt-teknologi, der gør det muligt at lade 351 km på ned til 15 minutter i en lynlader.

Tilbehør – op til 50% rabat
Hvis man allerede er ejer af en Hyundai IONIQ 5 eller en Hyundai IONIQ 6, kan man sikre sig gode besparelser på vinterhjul. Blandt andet kan må få IONIQ 5 20” vinterhjul til 19.995, der uden for kampagneperioden står til 24.995 kr. Og det samme gælder for IONIQ 6 20” vinterhjul. Derudover kan man spare hele 20 % på en V2L adapter til henholdsvis IONIQ 5 og IONIQ 6, der før kunne fås fra 3.195 kr. og nu kun 2.556 kr.

Med en V2L-adapter kan man anvende den udvendige opladningsport som en stikkontakt og dermed bruge bilen som strømforsyning, hvor der ikke er noget elektrisk net. V2L-stikket er ikke kun en bekvem måde at forsyne elektriske enheder på, men det har også flere praktiske funktioner. Eksempelvis på telttur, når luftmadrassen skal pumpes op eller i kolonihaven, når hækken skal klippes. Mulighederne er mange.

Derudover kan man sikre sig en bagagerumsbakke og en bagagerumsbakkeforlænger til halv pris på udvalgte modeller. Ikke mindst i årets kolde og våde måneder er det en rigtig god ting. Bagagerumsbakkeforlængeren beskytter de nedfældede bagsæder, når man har vanskelige, våde eller snavsede ting med i bilen. For eksempel gælder tilbuddet for IONIQ 5, hvor prisen før var 2.090 kr. og nu kun 1.045 kr.

Ny i20 fra 169.995 kr.
Hvis man ikke er på udkig efter en elbil, kan man komme forbi og opleve den nye Hyundai i20, der fås fra kun 169.995 kr. Den nye i20 er spækket med en masse innovativt udstyr og de nyeste sikkerhedssystemer

som standard. Og har man brug for at transportere større ting, end der kan være i bilen, så må i20 trække fra 910 kg op til 1.110 kg med bremser afhængig af motorvariant – og lige nu er der tilbud på anhængertræk på udvalgte modeller, heriblandt anhængertræk til i20 med 7-polet stiksæt til nu 9.995 kr. Før 11.995 kr.

Priserne på IONIQ 5 gælder for et begrænset antal biler på lager. For IONIQ 6 gælder de både for lagerbiler og fabriksbestillinger. For begge modeller kræver det, at handlen skal være indgået senest den 31. januar 2024. Tilbuddene på tilbehør er gældende i perioden fra 1. januar 2024 t.o.m. 31. januar. Alle angivne priser er vejledende udsalgspriser inkl. moms og eventuel montering.

Kategorier

Alle ovenstående tekniske data og priser er gældende på tidspunktet for udgivelsen af pressemeddelelsen – og kan blive ændret. Specifikationer og funktioner nævnt i denne pressemeddelelse kan variere afhængigt af land/region.

Hyundai Danmark er et selskab under Nic. Christiansen Gruppen med hovedsæde i Kolding. Hyundais dna er et stærkt design samtidig med en driftssikker kvalitet, som bakkes op af mærkets unikke 5 års garanti uden kilometerbegrænsning.

Hyundai tog hul på en ny epoke med elbilen IONIQ 5, der agerer spydspids i mærkets e-mobilitet. IONIQ 5 er starten på en helt ny familie af ebiler, der med tiden vil dække mange forskellige segmenter.

Annegrethe Skovby

Pressekontakt PR & Event manager 42 14 11 59

Om os

Som et topmoderne bilmærke står Hyundai for udvikling af innovative, stærke og veludstyrede biler til konkurrencedygtige priser. Derudover er vi i særlig grad kendt for vores enestående 5 års garanti uden kilometerbegrænsning. Hyundai er i front i udviklingen af bæredygtige biler inden for el, hybrid og brint. De seneste år har igangsat en modeloffensiv indenfor SUV-segmentet med modeller som KONA, TUCSON og Santa Fe, men også modeller som i10, i20 og i30 er populære hos danskerne. Med elbilen IONIQ 5 har Hyundai har taget hul på en ny epoke. IONIQ 6 er den seneste skud på stammen i IONIQ-familien. En banebrydende, elektrisk sedan med imponerende rækkevidde og hurtige ladetider. Det er ikke for sjov, at den er udnævnt som Årets Bil i Verden 2023 – nøjagtig ligesom IONIQ 5 blev året forinden. IONIQ 5 var starten på en helt ny familie af elbiler, der med tiden ville dække mange segmenter. Den næste i rækken bliverden store SUV, IONIQ 7. Den bliver IONIQ-familiens hidtil største bil – en fuldt elektrisk og avanceret SUV, som er designet ud fra konceptbilen 'SEVEN', som blev præsenteret på AutoMobility LA i november 2021.

Hyundai Danmark
Korsvej 1