Se billederne af de mange nyheder. I billedteksten finder du priserne.

Augustnyheder fra IKEA: Gør hjemmet klar til en ny start

Efter en dejlig sommer er det så småt tid til at gøre hjemmet klar til hverdagen igen. I august sætter vi fokus på en kreativ ny start. Det handler om at kombinere ting på en frisk måde og gøre hjemmet mere fleksibelt og multifunktionelt. Farvepaletten består af pasteller og stilarter kan blandes på en legende måde, der skaber en behagelig harmoni.

I august måneder finder du mange spændende nyheder i IKEA. Vi glæder os blandt andet til, at vores trofaste IVAR-system får nye tilføjelser i sortimentet, der inkluderer bambusdøre. Måske det bliver det nye ”bloggerskab”? Vi får også nyheder til badet, i stedet for det traditionelle bruseforhæng, har vi nu en bruseskærm i glas.

Nedenfor finder du billeder af vores augustnyheder. Priserne står i billedteksten.

For spørgsmål kontakt: PR Leader Rikke Andersen, rikke.andersen1@ingka.ikea.com, +45 4186 5425

Pressevagt

Pressekontakt Mediehenvendelser om IKEA som virksomhed +45 25 19 54 31
Reklamer og annoncering: IKEA samarbejder med Vizeum

Pressekontakt IKEA samarbejder med Vizeum omkring indkøb og placeringer af annoncer og henviser derfor alle henvendelser vedr. annoncering til Vizeum.

Sophie Marker

Pressekontakt Kommunikationskonsulent sophie@help-pr.dk www.help-pr.dk
Christian Mouroux

Pressekontakt 40279806

IKEA Danmark

At skabe en bedre hverdag for de mange mennesker – det er IKEAs vision. Vores forretningsidé er at tilbyde et bredt sortiment af funktionelle og veldesignede produkter til boligindretning til priser, der er så lave, at så mange mennesker som muligt har råd til at købe dem. Det er den centrale idé bag alt, hvad IKEA laver – fra produktudvikling og indkøb til de metoder, vi bruger for at sælge vores produkter i IKEA varehuse verden over.