IKEA lancerer ny SYMFONISK-bordlampe i samarbejde med Sonos

IKEA lancerer ny SYMFONISK-bordlampe i samarbejde med Sonos

Nu relancerer IKEA SYMFONISK lampehøjtaleren med en endnu bedre lydoplevelse og nye designmuligheder. SYMFONISK er et smukt, innovativt design, der sparer plads i hjemmet.

Den nye SYMFONISK lampehøjtaler fra IKEA er landet. Udviklet med udgangspunkt i hvordan brugerne har benyttet den første lampehøjtaler fra 2019, byder den nye version på en endnu bedre lydoplevelse og nyt design, der passer ind i ethvert hjem.

Den nye SYMFONISK lampehøjttaler giver mulighed for større personalisering, da det nu er muligt at købe lampefod og lampeskærm separat. Lampefoden fås i farverne sort og hvid, mens lampeskærmen er at finde i både tekstil og glas i samme farver. På den måde kan du personliggøre lampehøjtaleren, så den passer lige præcis ind i dit hjem.

“Siden vi lancerede den første SYMFONISK lampehøjttaler, har vi lært meget om, hvordan og hvor de bliver brugt. Rigtig mange bruger f.eks. lampehøjttaleren på et natbord, hvilket fik os til at skabe en ny, lidt mindre lampefod. Vi tilbyder nu flere designvalg, hvilket gør, at lampehøjttaleren passer bedre til individuelle hjem”, siger Stjepan Begic, product owner hos IKEA Sverige og tilføjer:

"Ved at integrere en højttaler i en bordlampe kan vi spare plads, mindske rod og skabe atmosfære med både lys og lyd”.

SYMFONISK lampehøjttaleren har fået en helt ny akustisk arkitektur, der bruger en tilpasset bølgeleder, hvilket skaber en fantastisk lydoplevelse fra enhver vinkel. Lampehøjttaleren tilsluttes via WiFi og kan bruges som den eneste lydkilde i et rum eller den kan forbindes med andre Sonos-produkter.

SYMFONISK er et langsigtet samarbejde mellem IKEA og Sonos, med målet om at få boligindretning og lyd til at smelte sammen. Ofte er højttalere og bordlamper placeret ved siden af hinanden og konkurrerer om den samme bordplads. Det skal produkter som SYMFONISK-serien ændre på.

IKEA SYMFONISK lampehøjtaler landede i butikkerne og online d. 11. november.

PRISINFORMATION
Lampehøjtaler med tekstilskærm: 1.599 DKK