HEROISK og TALRIKA

Pressemeddelelse -

IKEA tilbagekalder HEROISK og TALRIKA tallerkener, skåle og krus, da produkterne kan gå i stykker

IKEA opfordrer alle kunder, der har købt HEROISK og TALRIKA tallerkener, skåle og krus, til at stoppe med at bruge produkterne og henvende sig i IKEA for at få pengene retur.

Hos IKEA er sikkerhed en topprioritet, og derfor tilbagekalder vi HEROISK og TALRIKA tallerkener, skåle og krus ud fra et forsigtighedsprincip, da de kan gå i stykker og forårsage forbrændinger, hvis de anvendes sammen med varmt indhold. Selvom produkterne er i overensstemmelse med de gældende standarder og lovgivning, har vi modtaget reporter om ødelagte produkter.

Du kan returnere varerne i dit nærmeste IKEA varehus og få pengene retur.

Kvittering ved returnering er ikke nødvendig.

Få flere oplysninger på IKEA.dk

Vi beklager ulejligheden.

Rikke Andersen

Pressekontakt PR Leader Mediehenvendelser om IKEA som virksomhed 50762978

IKEA Danmark

At skabe en bedre hverdag for de mange mennesker – det er IKEAs vision. Vores forretningsidé er at tilbyde et bredt sortiment af funktionelle og veldesignede produkter til boligindretning til priser, der er så lave, at så mange mennesker som muligt har råd til at købe dem. Det er den centrale idé bag alt, hvad IKEA laver – fra produktudvikling og indkøb til de metoder, vi bruger for at sælge vores produkter i IKEA varehuse verden over.