Loppemarked ved IKEA Taastrup 2016

Kom til loppemarked og sjov hos IKEA Taastrup og støt unge forældre

Den 25. juni kl. 10 byder IKEA Taastrup velkommen til loppemarked og underholdning på parkeringspladsen foran varehusets udgang. Her kan IKEA FAMILY-medlemmer sælge ud af gammelt guld, og alle kan gøre et nyt fund. Overskuddet fra salget af stadepladser går ubeskåret til velgørenhed i nærområdet.

IKEA Taastrup inviterer endnu en gang til den helt store loppemarkedsdag, ”Loppis”, på parkeringspladsen foran varehusets udgang. Her kan børn og voksne sælge ud af gamle ting og nyde en dag med sjove indslag i godt selskab. Det sker søndag d. 25. juni kl. 10-16, hvor alle 150 stadepladser er udsolgt, så der er rig mulighed for at gøre et godt loppekøb.

”Loppis er et arrangement, hvor vi kan vise vores kunder, at vi sætter pris på dem ved at invitere lokalsamfundet til en sjov og underholdende dag. Der bliver sat fokus på genbrug og genanvendelse, og det er en fantastisk måde at illustrere, at selvom noget ikke længere er brugbart for én person, kan det godt blive en skat for en anden, ” siger Anders Olsen, varehuschef i IKEA Taastrup.

Hjælp til unge forældre

På dagen vil det ikke kun være muligt at gøre gode fund til billige penge; der vil også være lækker mad og drikke i en udendørs bod samt hoppeborg for de små. Desuden gør IKEA Taastrup en tombola klar, hvor der er mulighed for at vinde en masse spændende produkter.

Pengene, der kommer fra salg af stadepladser, går ubeskåret til Familiens Hus.

”Familiens Hus hjælper unge forældre med at få babymos, bleskift og børnepasning til at gå hånd i hånd med studier og job. De frivillige hjælper de unge med at øge deres forældrekompetencer og giver støtte og vejledning til mødre, der søger det. Det er ikke altid let at få børn, når man er ung, og fortsætte sit eget liv på sidelinjen. Så vi vil gerne støtte op om det gode arbejde i Familiens Hus, ” fortæller Anders Olsen.

Herudover er det også muligt at købe produkter i IKEAs Rodebutik med 10 procents rabat.

Pressevagt

Pressekontakt Mediehenvendelser om IKEA som virksomhed +45 25 19 54 31
Reklamer og annoncering: IKEA samarbejder med Vizeum

Pressekontakt IKEA samarbejder med Vizeum omkring indkøb og placeringer af annoncer og henviser derfor alle henvendelser vedr. annoncering til Vizeum.
Tania Christensen

Pressekontakt PR Leader +45 4177 8714
Christian Mouroux

Pressekontakt 40279806

IKEA Danmark

At skabe en bedre hverdag for de mange mennesker – det er IKEAs vision. Vores forretningsidé er at tilbyde et bredt sortiment af funktionelle og veldesignede produkter til boligindretning til priser, der er så lave, at så mange mennesker som muligt har råd til at købe dem. Det er den centrale idé bag alt, hvad IKEA laver – fra produktudvikling og indkøb til de metoder, vi bruger for at sælge vores produkter i IKEA varehuse verden over.