Den perfekte seng for den perfekte nattesøvn

Sengen er utvivlsomt hjemmets mest essentielle møbel, da det er her, vi slapper fuldstændigt af og lader op efter dagens gang. En god seng er en forudsætning for en ordentlig nattesøvn, og uden den fungerer vi ikke. Derfor er det hos ILVA en mærkesag, at vores senge og madrasser skal være i en kvalitet, der giver de bedste forudsætninger for den perfekte nattesøvn.

Nocturne er ILVAs egen danskproducerede serie, som består af mere end 20 forskellige kvalitetssenge og -madrasser. I serien findes kontinentalsenge, elevationssenge og boksmadrasser i flere forskellige typer sovekomfort.

”Nocturne-serien er kendetegnet ved den høje danske kvalitet, og madrasserne er skræddersyede efter den nyeste forskning indenfor søvn. Der er et væld af forskellige sengeløsninger, og disse fås i alle prisniveauer, så alle kan være med,” fortæller Nikolaj Sørensen, produktchef hos ILVA.

Hos ILVA har vi et kæmpe udvalg af senge og madrasser, og vi uddanner løbende vores personale i sengerådgivning. Det betyder, at uanset hvilken seng og løsning du leder efter, så kan du i vores bolighuse få professionel rådgivning til at finde det valg, der passer bedst til dig.

ILVA er Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning med ca. 900 medarbejdere, 40 bolighuse i Danmark og 26 bolighuse i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr. ILVA er hovedselskab for IDdesign Project (Erhvervssalg) og IDdesign Franchise . ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP