Hvilken havestol er din favorit?

Hvis din terrasse eller altan trænger til en opfriskning, kan et par nye havestole rundt om bordet gøre underværker. Da vi i forårs- og sommermånederne (forhåbentlig) sidder mange timer i vores havestole, er det både vigtigt, at stolene er komfortable og passer ind i din personlige stil.

Hos ILVA kan du få slidstærke og funktionelle havestole i mange forskellige træsorter og andre materialer som plast, flet og metal. Uanset om du er til klassisk sort, det naturlige look eller enkelt og råt udtryk i metal har ILVA noget til dig. Du skal blot finde din favorit, så du kan skabe det perfekte udtryk på din terrasse eller altan.

Havestolene kan købes i ILVA fra og med uge 9, 2020.

1. Portio. Fås i fire farver. 499.-

2. Melgono. Fås i grå og sort. 1.199.-