ILVA åbner nyt bolighus i Næstved Retail Park

Til sommer næste år åbner ILVA et nyt, stort bolighus i Næstved Retail Park og bolighuset på Kanalvej bliver til KJEPS bolighus.

Forandring fryder

Bolighuset på Kanalvej i Næstved har siden 1969 været en del af IDEmøbler-kæden, som sidenhen blev til ILVA i 2019, hvor butikken fortsatte som frivilligt medlem. Jesper Kjep Rasmussen er ejer af butikken og har været det siden 2014, hvor han overtog stedet fra sin far, som havde drevet butikken i over 30 år.

” Det er selvfølgelig altid følelsesladet, når man skal træde ud af noget, man har været en del af i over 50 år, men når en dør lukkes, åbner der sig en ny. Vi opbygger et nyt koncept hernede på havnen, som kommer til at hedde KJEPS bolighus, hvor vi udover at sælge møbler, senge og boligtilbehør vil have to andre koncepter inde i butikken,” udtaler Jesper Kjep Rasmussen.

Jesper har været glad for det lange samarbejde med ILVA, men glæder sig samtidig til, hvad fremtiden bringer. ”Vi kommer til at bygge et bolighus, som favner bredere end bare møbler, men stort set kan klare alt til boligen under et tag,” siger Jesper.

ILVA flytter til Retail Hot Spot i Næstved

Når samarbejdet i mellem Jesper Kjep Rasmussens bolighus og ILVA ophører til sommer næste år, så vil ILVA åbne et nyt, stort bolighus på ca. 2.500 m2 i Næsted Retail Park.

”Vi har været utroligt glade for vores mangeårige samarbejde med Jesper, og førhen hans far. Han ser nu nye muligheder for sin butik, og hos ILVA er vi glade for at muligheden åbnede sig for et nyt ILVA bolighus i Næstved Retail Park, ” udtaler Rami Jensen, administrerende direktør hos ILVA.

• Næstved

ILVA er et levende og inspirerende boligunivers med et stort udvalg af møbler og boligtilbehør. Vi er dedikerede til at rådgive og inspirere vores kunder til at gøre enhver bolig til et interessant og personligt hjem. Med ca. 900 medarbejdere, 42 bolighuse i Danmark, 8 i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr., er ILVA Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning. ILVA er hovedselskab for Third.space, der sælger indretningsløsninger til virksomheder, hoteller og feriecentre samt for IDdesign Franchise. ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP.