ILVA inviterer til housewarming

ILVA inviterer til housewarming i weekenden

Fra lørdag den 31. august er ILVA og IDEmøbler officielt flyttet sammen, og der står fremover ILVA på dørskiltet hos vores 40 bolighuse landet over. I den anledning inviterer vi til housewarming, med super gode tilbud, bobler og slik.

Det bedste fra ILVA og IDEmøbler

IDEmøbler og ILVA flytter sammen og ILVA bliver dermed Danmarks største kæde af bolighuse ”Vi har samlet alt det bedste fra IDEmøbler og ILVA, og forenet det i et indbydende bolighus, hvor vi kan tilbyde vores kunder et stort udvalg af møbler og tilbehør til hjemmet,” siger CEO, Rami Jensen.

Udvalget i ILVA vil bestå af bestsellere fra begge de tidligere kæder, samt en masse nyheder. I det hele taget vil nyheder og nye tendenser spille en meget større rolle i det fremtidige udvalg.

Housewarming

De seneste uger har alle IDEmøbler husene skiftet navn til ILVA og bolighusene har fået en make-over. ”Konverteringen er gået rigtig godt og kunderne har taget godt i mod vores beslutning om at slå de to kæder sammen. Nu glæder vi os til at vise vores flotte bolighuse frem, og håber at se så mange som muligt til housewarming, hvor vi står klar med masser af spændende nyheder til efterårssæsonen og selvfølgelig mange gode tilbud i dagens anledning”, siger Rami Jensen.

Han er ikke i tvivl om, at sammenlægningen vil give mulighed for at sætte endnu mere fokus på det, der er vigtigst for kunderne

”Vi glæder os til at koncentrere os om at styrke ét brand og blive endnu bedre til at holde fokus på, hvad det er vores kunder vil have, når der skal købes nyt til boligen”, siger Rami Jensen og fortsætter.

”Det forpligter, at være Danmarks største kæde af bolighuse med Danmarks største udvalg af møbler og tilbehør indenfor stuen, spisestuen, soveværelset og haven. Vi vil være de dygtigste til at inspirere kunderne og tilbyde mange muligheder. Det betyder, at vi eksempelvis skal kunne levere en standard sofa på tre dage til den bedste pris, men også at vi kan hjælpe vores kunder med en skræddersyet hjørneopstilling, i lige nøjagtigt den farve og det materiale de drømmer om”.

For yderligere information kontaktes CEO, Rami Jensen på telefon: 4193 4035.

OM ILVA

ILVA er Danmarks største og førende detailhandler indenfor møbler og boligindretning med ca. 900 medarbejdere, 40 bolighuse i Danmark og 26 bolighuse i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr.

ILVA er en del af IDdesign a/s, som udover ILVA er hovedselskab for IDdesign Project (Erhvervssalg) og IDdesign Franchise. IDdesign a/s er ejet af LARS LARSEN GROUP.

kontakt@ilva.dk