ILVA og IDÉmøbler flytter sammen

Langt flere danskere får mulighed for at købe møbler i en lokal ILVA, når kæderne ILVA og IDÉmøbler fremover skal drives under samme navn

Endnu mere tid til kunderne og et større udvalg bliver resultatet af, at selskabet IDdesign, der står bag kæderne ILVA og IDÉmøbler, nu har valgt at videreføre de to kæder under samme navn, så alle butikker i fremtiden kommer til at hedde ILVA.

Dermed får kunderne nu mærkbare fordele af, at IDdesign for knap et år siden besluttede at lægge administrationen af de to kæder sammen.

”Det har været en svær beslutning på den måde, at der selvfølgelig er mange danskere, der er glade for deres lokale IDÉmøbler, og at vores mange dygtige medarbejdere har et positivt forhold til navnet. Omvendt kan vi nu samle det bedste fra IDÉmøbler og ILVA i én kæde og kaste alle vores kræfter i udviklingen af ILVA. Jeg er sikker på, at det vil gøre en positiv forskel for kunderne, siger CEO i IDdesign, Rami Jensen.

Åbningsfest

Han understreger samtidig, at alle butikker stadig vil være den lokale møbelekspert.

”Det er klart, at der kan være nogle kunder, der er skeptiske, men så er det jo op til os at bevise, at den skepsis er uberettiget. I den forbindelse er det også vigtigt at understrege, at det jo er de samme dygtige lokale medarbejdere, der giver personlig service i butikken, uanset om den hedder ILVA eller IDÉmøbler,” siger Rami Jensen.

I nogle byer har kunderne allerede oplevet, at IDÉmøbler bliver til ILVA, hvilket er blevet meget positivt modtaget, og planen er, at alle butikker har skiftet navn til september.

”Det er ikke muligt at skifte alle skilte på én gang, så det kommer til at ske over de kommende måneder. Vi inviterer selvfølgelig kunderne til åbningsfest med ekstra gode priser, når en butik skifter navn, så alle får mulighed for at opleve fordelene på nærmeste hold,” siger Rami Jensen.

For nærmere information kontakt CEO, Rami Jensen på telefon:8817 9000