Spændende muligheder hos ILVA Herlev

Efter IDEmøbler for en måneds tid siden blev en del af ILVA, er der sket meget spændende hos ILVA Herlev. Bolighuset, som er Danmarks mest besøgte ILVA, har fået konsolideret og udvidet sit sortiment, og det er siden blevet opdateret med spændende nye indretninger og møbler.

Butikschef Mads Petersen trådte til sin stilling i bolighuset i juli i år efter tidligere at have været afdelingsleder hos ILVA i Lyngby. Med mange års erfaring indenfor faget er han en branchekendt veteran, og er begejstret for at være ansvarlig for det store bolighus. Som butikschef prioriterer han at skabe spændende oplevelser for kunderne i ILVA Herlev, og ser frem til at vise dem de ændringer, som finder sted i bolighuset.

”Efter IDEmøbler og ILVA er blevet samlet har vi i bolighuset et sortiment, der er blevet endnu større og bedre. Klassikere som den store lædersofa er stadig at finde hos os, så vores oprindelige udvalg er intakt – der er blot kommet flere spændende muligheder til,” fortæller Mads Petersen.

Hos ILVA Herlev stræber man mod at give kunden en fantastisk oplevelse, og personalet står altid klar til at tilbyde god service og rådgivning. Bolighusets sengeafdeling især har dygtige sengerådgivere, der kan hjælpe med at finde præcist de løsninger, der er bedst for dig.

ILVA er Danmarks største og førende detailhandel indenfor møbler og boligindretning med ca. 900 medarbejdere, 40 bolighuse i Danmark og 26 bolighuse i udlandet samt en omsætning på ca. 1,7 mia. kr. ILVA er hovedselskab for IDdesign Project (Erhvervssalg) og IDdesign Franchise . ILVA er ejet af LARS LARSEN GROUP