Living inside out - Bassi loungesofa

Skab et fantastisk miljø på terrassen med Bassi loungesofaen.

Bassi sofaen er perfekt til udendørs brug. En fantastisk loungesofa, der passer sig selv, hvor du også slipper for at slæbe hynder med ud og ind, hver gang du vil nyde det udendørs.

Loungesofaen kan stå ude hele året og kræver ingen vedligeholdelse. Modulerne er betrukket med olefinstof, som kan tørre på under en time. Modulerne tåler vand, da de er lavet af quick dry-skum, som tillader, at vand løber lige igennem – så selv hvis det regner på sofaen, står den klar og tør igen meget hurtigt.

Bassi sofaen er meget fleksibel med et let og vedligeholdelsesfrit stel i aluminium. Den er opbygget i moduler, som kan sammensættes i vidt forskellige opstillinger, så sofaen kan tilpasses lige efter dine ønsker.

Bassi loungesofaen koster 15.295.- og kan købes i ILVAs bolighuse fra og med uge 9, 2020.