Living inside out - håndlavet luksus

Ekstravagance på terrassen. Det er ren skønhed med luksuriøse havemøbler, der lige så godt kunne have stået indenfor. Dæmpede toner skaber en uforstyrret helhed og organiske linjer i stolens rundede rygstykke følger bordets bløde kurve. Dette er med til at give de luksuriøse møbler en skøn rolighed og skabe fantastiske rammer til den perfekte udendørs stue.

Hvert enkelt bord er fremstillet i hånden, og hver enkelt bordplade har sit eget individuelle udtryk og kan derfor variere i både farve og udseende.

Stolen er håndflettet samt lavet af FSC-mærket eukalyptus, så du kan nyde de smukke træmøbler, uden det går ud over miljø og klima.

Marrone havebord. Dia. 130 x H 75 cm. 7.999.-

Javi havestol. 1.799.-

Sættet kan købes i ILVAs bolighuse fra og med uge 9, 2020.

• outdoor2020