Jakob Kvist-Sørensen, ny Administrerende Direktør hos Ingram Micro Danmark

Jakob Kvist-Sørensen, ny Administrerende Direktør hos Ingram Micro Danmark

Ingram Micro Danmark er glade for at informere, at vi har ansat Jakob Kvist-Sørensen som Administrerende Direktør for virksomheden. Jakob har siden 1992 arbejdet i IT/Telco branchen i både forhandler, distributions- og producentledet. De seneste 8 år hos Microsoft, som salgsdirektør for SMB markedet med ansvar for netop distribution og forhandlerkanalen. De seneste år med stor fokus på at transformere forretningen til en Cloud baseret subscription model. Jakob vil i sin rolle styrke det danske Ingram Micro team og deres gode arbejde, samt med basis i sin lange erfaring udvikle organisationen og vores portefølje yderligere. Jakob får ligeledes en nøglerolle i den nordiske ledelse, med direkte reference til Ulrich Egeskov, Vice President Nordic.

”Jeg ser frem til at få Jakob om bord i organisationen og i samarbejde med ham fortsætte med at bidrage til vores partneres positive forretningsudvikling, med fokus på god service over for nuværende og kommende kunder” siger Vice President Nordic Ulrich Egeskov.

Jakob tiltræder i stillingen 1. august 2017.

Nordens største totalleverandør på IT og telekom

Med den globale infrastruktur og med fokus på Cloud, logistik, mobility og teknologiske løsninger arbejder Ingram Micro Danmark for, at vores partnere får de rigtige værktøjer og støtte til at drive forretningen mere vellykket. Ligegyldigt hvilket marked, vores partnere opererer i, eller hvor i verden de opererer.

Ingram Micro blev grundlagt i 1979 og har over 35 år har været en anerkendt markedsleder i sin branche, som leverer verdensklasse løsninger til kunder i hele verden. Vores succes er baseret på innovation og en konstant stræben efter at levere bedre værdi og vækst for vores kunder. I dag, er der ingen anden virksomhed i verden, der leverer en lige så bred og dyb vifte af teknologiprodukter og serviceydelser.

Ingram Micro Danmark er en førende distributør af IT og Telecom. Vi repræsenterer et stort udvalg af koncernens globale forretningsområder såsom; Technology Solutions, Mobilitet, Cloud, og Lifecycle Services. Og tilbyder fleksibel, omkostningseffektive og innovative løsninger i produktethåndtering, softwarekonfiguration, e-handel og tredjeparts logistik.

Vores salgskontorer kan findes i København og Kolding og vores Nordiske distributionscentre ligger henholdsvis i Stockholm.

Kolding Åpark 1, 1.sal