GRIT Report 2019

Ipsos kåret som 2019's mest innovative analysebureau

Ipsos topper i år listen over de mest innovative analysebureauer ifølge den seneste udgave af GRIT rapporten.

Den årlige GRIT rapport (GreenBook Research Industry Trends) har for kort tid siden offentliggjort sin top 50 over de mest innovative analysebureauer på markedet. Her måles analysekøberes ønsker og krav til analysebureauerne, samt hvor innovative aktørerne på markedet opleves. I den nyeste rapport får Ipsos en flot førsteplads efterfulgt af Kantar på en 2. plads og Nielsen på en 3. plads.

I rapporten fremhæves det, at Ipsos’ position blandt andet kan forklares med en stor indsats for at omfavne nye forretningsmodeller samt med lanceringen af nye produkter. Rapporten konkluderer desuden, at de mest innovative analyseinstitutter i dag er nødt til at kunne balancere hastighed og fleksibilitet med den blødere og mere menneskelige side af forretningen.

Hos Ipsos er vi meget stolte af vores førsteplads. Og kåringen motiverer os kun endnu mere i arbejdet for altid at være på forkant med de nyeste teknologier og metoder til at opnå dybere forståelse for forbrugerne og hjælpe vores kunder med at tage bedre, hurtigere og modigere beslutninger.

Download GRIT rapporten her: grit.greenbook.org/

• Virksomhed, generelt

• grit
  • grit 2019
  • grit rapport 2019
  • analyseinstitut
  • analysebureau
  • grit top 50
  • most innovative suppliers

Om Ipsos

Ipsos er et af verdens førende analysebureauer med mere end 16.000 medarbejdere fordelt i 88 lande. Gennem dybdegående analysearbejde hjælper vi vores kunder med at forstå den komplekse verden, vi lever i, og inspirerer dem til at tage bedre beslutninger. Vi brænder for innovation og stræber konstant efter at udvikle nye forskningsmetoder og anvende den nyeste teknologi til at komme tættere på forbrugerne og afdække nye indsigter. Hos Ipsos tilbyder vi dyb faglig ekspertise, markedsledende metoder og evnen til at eksekvere omfattende og pålidelige globale forskningsprogrammer.

Klaus Friis Mikkelsen

Pressekontakt Country Manager +45 3319 3999