Aalborg Universitet har udpeget Norconsult-KAAI som vinder af stor projektkonkurrence

Nyhed -

I forlængelse konkurrence med flere rådgiverteams har Aalborg Universitet udråbt Norconsult-KAAI, som vinder af den samlede totalrådgiverkontrakt, der indeholder samtlige arkitekt- og ingeniørydelser

Projekt omhandler omfattende ombygninger af eksisterende bygningsmasse på over 6600 kvm på Fredrik Bajers Vej 1, Aalborg Øst.

Efter ombygningen skal arealerne fremstå som fremtidssikrede kontorarealer, med kontormiljøer der tager afsæt i et nytænkende arbejdsmiljø, der understøtter aktivitetsbasseret arbejde (Activity Based Working, ABW). Et kontormiljø, hvor forskellige zoner understøtter bredden i brugernes arbejdsopgaver.

Vi takker for tilliden, og ser frem til en god proces i et engageret og kvalificeret samarbejde.

• Byggeindustrien

• arkitekt
  • ingeniør
  • energirenovering
  • undervisningsbyggeri
  • norconsult-kaai
  • totalrådgivning

Vi har samlet arkitekter og ingeniører i et stærkt fagligt team - og fra September 2018 er KAAI en del af Norconsult A/S, med 200 medarbejdere i Danmark.

Vi arbejder for boligselskaber, undervisningsinstitutioner, regioner, kommuner og private investorer. Og vores løsninger er altid bygget på samarbejde, tillid og dialog.

Det bringer vores kunder i centrum, og giver dem sikkerhed for, at de får det bedste udbytte af deres investering.

Vi kalder det

Totalrådgivning ét sted