Mussi forudser vinderen af VM 2018!

***Orakel-Missen har kigget dybt i madskålen!***

Alle der har kat ved, at de er ekstremt kloge dyr, med stor viden og indsigt, og så kan de noget med mennesker: de kan heale knuste hjerter, de kan sænke ens blodtryk og de kan med 100% nøjagtighed, og med kun ganske få sekunders forsinkelse, forudse, hvornår bøfferne til grillen pakkes ud af deres emballage. ;-)

For at skubbe til grænserne for deres kunnen, har vi derfor lavet en lille test for at se, om de mon, som blæksprutten Paul, kan forudse VM finalens udfald.

Vi spurgte søde Mussi, hvem han mener der kommer til at vinde af Kroatien og Frankrig, og det skulle han så lige sove på. Og så skulle han have lidt misseguf…. Og så en lur oveni! Og endelig så var han klar til at afsløre, hvem han tror på.

Vi satte derfor to skåle op med fuldstændig identisk mad i, lagde de pågældende landes flag under hver skål, og slap vilddyret løs.
Og hvad valgte han så? Jo, det kan I se i videoen HER

Får han ret? Hvem ved… Bare husk, at hvis I spiller på resultatet, og mislingen har taget fejl, så fralægger vi os alt ansvar både på egne og på Mussis vegne. ;-)

God VM-finale weekend fra Kattens Værn!

• vm
  • kattensvaern