KommuneKredit har været i markedet med en ny 11-årig EUR Benchmark

KommuneKredit har været i markedet med en ny 11-årig EUR Benchmark

20. august 2019 lancerede KommuneKredit en ny benchmarkudstedelse i EUR med en løbetid på 11 år. Mandatet på udstedelsen, og tilbud til investorer om tilbagekøb af obligationer i KommuneKredit’s EUR 1,25 mia. obligationer med udløb i oktober 2020, blev annonceret 19. august 2019.

Der blev åbnet officielt for tegningsønsker kl. 9.00 London tid 20. august med et prisniveau på mid-swaps +4 bps. Tegningsønskerne oversteg EUR 340 mio. kl. 10.00 og tillægget til mid-swaps blev fastlagt til +4 bps. Den samlede udstedelse blev fastsat til EUR 500 mio. med samlede tegningsønsker for mere end EUR 500 mio. (inkl. interesse fra joint lead managers).

Resultatet af tilbuddet om tilbagekøb af obligationer blev, at KommuneKredit ikke tilbagekøbte obligationer.

Joint lead managers på udstedelsen var: Citi, DZ Bank, Goldman Sachs International og Natixis.

Læs flere detaljer om udstedelsen i Press Points (på engelsk) som vedhæftes.

Kategorier