13.075 kr. har medarbejdere og firma doneret til Knæk Cancer 2020

Krüger og medarbejdere samlede 13.075 kr. ind til Knæk Cancer

Hvert år deltager vi i indsamlingen til fordel for Knæk Cancer, og selvom Corona har aflyst mange ting i år, består dette arrangement heldigvis. Vores medarbejdere har mulighed for frivilligt at donere et beløb, og dertil giver Krüger som minimum 10.000 kroner. Således er vi derfor virkelig glade for at have sendt 13.075 kr. ind som støtte til den gode sag.

Hver tredje dansker rammes nemlig stadig af kræft, så det er en sygdom, de fleste mennesker berøres af. Derfor vil vi som firma gerne støtte kampen mod denne sygdom, så færre mennesker skal udsættes for den. De penge, som bliver indsamlet, går i år til kræftforskning, forebyggelse og patientstøtte.

I alt blev der samlet 139.102.807 kr. ind under Knæk Cancer ugen, hvilket er super flot.

Det er et fantastisk resultat, der viser, at vi kan stå sammen om et fælles formål omend hver for sig i år.

Læs mere om de projekter, som pengene skal bruges til her: