Ole Johnsen fra Billund Vand og Energi bliver afdelingschef for Krügers jyske spildevandsaktiviteter

Pressemeddelelse -

Krüger ansætter brancheprofil som afdelingschef for den jyske spildevandsforretning

Den 1. juni tiltræder Ole Johnsen som afdelingschef for Krügers Spildevandsafdeling vest for Storebælt. Her bliver Ole ansvarlig for Krügers aktiviteter inden for spildevand og ressourcegenvinding i Vestdanmark.

Ole Johnsen kommer fra en stilling som adm. direktør i Billund Vand og Energi, og har været med til at sætte Billund på verdenskortet med innovative og fremsynede ideer. Bl.a. har Ole været involveret i udviklingen af Billund Biorefinery også kaldet “Fremtidens Renseanlæg”, som bygger på nyudvikling og en kombination af teknologier, som er unik på verdensplan.

“Jeg glæder mig rigtigt meget til at starte hos Krüger. Jeg har gennem mangeårige samarbejder og gode relationer opbygget stor respekt for Krüger som virksomhed og ikke mindst de innovative, engagerede og meget kompetente medarbejdere, der er i Krüger. Jeg er stolt over at få mulighed for at være med til at fastholde og udvikle Krügers positive omdømme som en fantastisk arbejdsplads og -samarbejdspartner, siger Ole.

I Krüger ser de også frem til at kunne fortsætte samarbejdet med Ole Johnsen:

“Vi glæder os i Krüger over at have fået en respekteret brancheprofil som Ole Johnsen som Afdelingschef og at fortsætte samarbejdet med at skabe fremtidens løsninger indenfor spildevand og bæredygtige løsninger, der gavner kunder, samfund og miljø, siger adm. dir. i Krüger Leif Bentsen.

Vibeke Borregaard fortsætter som konstitueret Afdelingschef frem til 1. juni.

Krüger A/S er en internationalt orienteret miljøvirksomhed med speciale i bæredygtig vandbehandling. Vi arbejder som rådgivere, entreprenører og leverandører af teknisk udstyr inden for drikkevand, procesvand og spildevand og bidrager herigennem sammen med vores kunder til at bevare, udvikle og genvinde ressourcer, som er afgørende for menneskers liv. Mange af vores løsninger er patenterede teknologier udviklet i tæt samarbejde med forsyninger og universiteter.

Krüger er et datterselskab i Veolia Water Technologies, en del af den verdensomspændende Veolia-koncern med mere end 163.000 medarbejdere. Veolia leverer løsninger indenfor Vand, Energi og Genanvendelse, og arbejder målrettet på at genvinde, genanvende og bevare verdens ressourcer.