Virksomhed gør livet lettere for børnefamilier – nu kan bleer fås på abonnement

Mange småbørnsforældre kan nikke genkendende til, at hverdagens puslespil kan være svært at få til at gå op, når der skal hentes og bringes, købes ind, laves mad og hygges med de små. Det har fået den sjællandske virksomhed Babykasse.dk til at skabe en løsning, der kan give forældrene lidt mere pusterum i hverdagen. Med bleer på abonnement og mulighed for at sammensætte sin helt egen kasse med alt fra sutter til legetøj og plejeprodukter kan de travle småbørnsforældre nu få leveret hjælpen lige til døren.

En hjælpende hånd til småbørnsfamilierne – bleer leveret til døren

At have blebørn er ikke kun forbundet med hyppige bleskift – det kræver også, at man husker at få købt nye bleer ind og får de store pakker bakset hjem fra supermarkedet. Alt dette slipper du for, når du tegner et abonnement hos Babykasse.dk. Her kan du selv bestemme, hvor ofte du vil have leveret bleer, og du kan til hver en tid fremrykke eller skubbe datoen, hvis det ikke lige passer. Derudover muliggør virksomhedens store udvalg af produkter til både baby og mor, at du kan personliggøre din levering og få alt det, du står og mangler – om det så er sutter, ammeindlæg eller skumbad.

Alle de bedste brands til babyer og børn samlet ét sted

Ud over redningen i hverdagen i form af bleer på abonnement har Babykasse.dk også valgt at tilbyde et stort udvalg af produkter til babyer, børn og forældre. Det kan både være lækre bade- og plejeprodukter fra Kraes og Neutral og stofbleer fra populære Cam Cam Copenhagen og Bibs. Til mor findes der bl.a. eksklusive produkter fra Meraki og Ecooking.

I det hele taget er der lagt vægt på at udvælge de bedste brands i mange forskellige kategorier, så familierne kan købe alle deres favoritter til mor og baby på ét sted. Vælger man at få leveret sine produkter sammen med den regelmæssige levering af bleer, bliver det næsten ikke lettere.

• E-handel, kommunikation

• børn
  • abonnement
  • convenience
  • baby

LAZZAWEB er et webbureau med jyske rødder men har kunder over hele landet. Som Google-partner skaber LAZZAWEB vidtrækkende resultater for kunder inden for Google Ads og SEO.