Gør dit fjernsyn smartere med LG Smart TV Upgrader ST600

Gør dit fjernsyn smartere med LG Smart TV Upgrader ST600

-          Den lille sorte boks, der fylder dit TV med underholdningstjenester

Startskuddet er gået for avancerede underholdningstjenester direkte via TV’et. Dette betyder dog ikke, at man behøver købe et nyt fjernsyn, for at få glæde af de populære Smart TV-tjenester som LG udbyder. Den nye LG Smart TV Upgrader ST600 giver fuld adgang til LG’s Smart TV-tjenester, såsom videobutik, TV-serier, live sport og surfing online.

LG Smart TV Upgrader ST600 er en lille boks, der kan tilsluttes ethvert TV med HDMI-indgang. Den giver adgang til LG’s nye Smart TV-portal for underholdningstjenester med film, TV-serier og sport i verdensklasse, via populære lokale tjenester såsom TV4 Play Premium, SF Anytime og Headweb.

– Det store salg af fladskærme de seneste år har betydet, at mange i dag sidder med gode TV-apparater, men savner de spændende funktioner som Smart TV tilbyder. Med den nye ST 600 boks giver vi disse forbrugere muligheden for at opleve Smart TV, uden at skulle investere i et nyt fjernsyn, siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics Denmark.

En verden af underholdning

LG Smart TV giver brugeren adgang til en portal fyldt med underholdning. Brugerfladen  er blevet rost i flere anmeldelser, og giver adgang til film, TV-serier og musik via både lokale og globale premiumtjenester. Derudover er der indbyggede funktioner til sociale medier såsom YouTube, Facebook og andre tjenester vi kender fra computeren. I LG’s Smart TV findes også en webbrowser, udviklet af LG og tilpasset TV’et. Webbrowseren understøtter Adobe Flash Player 8, hvilket giver brugeren adgang til tusindvis af film og spil i Flash-format.

Betjen Smart TV med mobilen

Alle funktioner i LG Smart TV Upgrader ST600 kan styres via den medfølgende fjernbetjening, LG’s berøringsfølsomme Magic Motion Remote* eller applikationen LG TV Remote, som kan hentes til smartphones med iPhone OS, Android, Windows Phone 7 eller Symbian.

Fra et simpelt TV til et smart mediecenter

Med understøttelse af mediecenterløsningen Plex, kan man via LG Smart TV afspille Plex-baseret indhold direkte på sit TV. Med Smart Share-funktionen kan man desuden afspille film, musik eller billeder fra andre enheder i hjemmet, der understøtter DLNA.

Pris og tilgængelighed

LG Smart TV Upgrader er i butikkerne nu til en anbefalet vejledende udsalgspris på 1199,- kr.

For detaljeret information om LG Smart TV, se tidligere pressemeddelelser:

For billeder i høj opløsning – besøg nedenstående hjemmeside – du skal blot søge efter ST600:

Du kan også besøge nedenstående links for at downloade billeder direkte:

*LG Magic Motion Remote kan købes som separat tilbehør til Smart TV Upgrader ST600.

For mere information, kontakt venligst:

For produktinformation:

Morten Nielsen
Sales Manager Home Entertainment
LG Electronics Denmark
Strandvejen 70, 1. Sal, 2900 Hellerup

Mobil: +45 22 889 864
E-mail: morten.nielsen@lge.com

For øvrig information:

Susanne Persson

Box 83, 164 94 Kista
Mobil: +46 (0)70 969 46 06
E-mail: susanne.persson@lge.com

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation. Virksomheden har mere end 93.000 ansatte fordelt over mere end 120 selskaber over hele verden. Den globale omsætning var i 2010 48,2 mia. USD. LG Electronics er en af verdens største producenter af fladskærme, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, airconditionanlæg, vaskemaskiner og køleskabe.

LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999, og består af fem forretningsenheder: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliances, IT Solutions samt Air Conditioning & Energy Solutions.  Den nordiske omsætning i 2010 beløb sig til 2,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.

Om LG Electronics Home Entertainment
LG Home Entertainment Company (HE) er en af verdens førende producenter af fladskærme og audio- og videoprodukter til både private og professionelle kunder. LG HE omfatter bl.a. LCD- og plasmafjernsyn, hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere, lydkomponenter, videoafspillere og plasmaskærme. LG stræber altid efter at drive teknologien fremad for at kunne forbedre mulighederne for underholdning i hjemmet, og har fokus på at udvikle produkter med smarte funktioner i et stilrent design.

Relateret materiale

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.