Lækkert design og høj billedkvalitet

Lækkert design og høj billedkvalitet

LG lancerer to nye typer LED LCD fladskærme – både til hjemmet og arbejdspladsen. Både E2240T og E2350V har en høj billedkvalitet og et glat, slankt design, mens prisniveauet er fornuftigt.

De to nye fladskærme fra LG har en lang række smarte features samt LED LCD skærmteknologi, der sikrer, at skærmen er tynd, mens billedkvaliteten er høj. Basismodellen E2240T er designet til hjemmet, mens den avancerede E2350V er designet til kontoret på arbejdspladsen.

LG E2240T er kun 17,5 millimeter tyk, hvor skærmen er tyndest, giver en god billedkvalitet og har et design med en glat overflade. Fladskærmen er designet med omtanke for miljøet og anvender 45 % mindre energi sammenlignet med almindelige fladskærme. Samtidig er fladskærmen produceret uden hverken kviksølv eller halogen. E2240T er den ideelle fladskærm til din hjemmecomputer – skærmen er 21,5 tommer og har fuld HD opløsning.

LG E2350V er storebror til E2240T og har de samme features. Men  E2350V er også udviklet med pack Smart+. Dette indebærer, at fladskærmens display har dual screen-teknologi, auto-brightness display, original ratio og movie mode. E2350V er perfekt, hvis man ønsker en fladskærm med mange features og muligheder, men også sætter pris på lækkert design – til en rimelig pris. Fladskærmen har en 23 tommers skærm med fuld HD opløsning. Som den første fladskærm i verden er E2350V blevet miljøcertificeret af UL Environment Certification Mark. 90 % af fladskærmens materialer og indpakning kan genbruges og omdannes uden at skade miljøet.

Fakta og priser

Vejledende pris for E2240T og E2350V:
E2240T: 1549 DDK
E2350V: 1899 DDK

For tekniske specifikationer, se PDF fil

LG Electronics, Inc., (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation. Virksomheden har mere end 80.000 ansatte fordelt på 115 selskaber over hele verden. Den globale omsætning var i 2009 43,4 mia. USD. LG Electronics består af fem forretningsenheder: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions og Mobile Communications. LG Electronics er også en af verdens største producenter af paneler til fladskærme, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, airconditionanlæg og vaskemaskiner.

LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Få mere information www.lg.com.

LG Electronics Business Solutions Company er en af de førende virksomheder på business-to-business (B2B)-området og udvikler et bredt udvalg af førsteklasses digitale produkter og løsninger, som inkluderer LCD-monitorer, professionelle skærme, underholdning i bilen og sikkerhedssystemer. LG tilbyder unikke produkter og løsninger, som opfylder kravene fra samarbejdspartnere og kunder på en smart og pålidelig måde.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.