Gå til indhold
LG introducerer LG TONE Free FN7 earbuds med aktiv noise cancellation og selvrensende opladeræske

Pressemeddelelse -

De nye earbuds indeholder Meridan Sound og kommer med en UVnano Anti-Bacteria opladeræske.

Billeder til download: https://bit.ly/3sx7VWV

København, 19. maj 2021 - LG Electronics (LG) introducerer LG TONE Free FN7, deres mest avancerede true wireless earbuds. Med et komfortabelt fit til ørene og aktiv noise cancellation (ANC), premium lyd fra Meridian og hygiejnisk UVnano opladeræske.

LG TONE Free FN7 kan neutralisere udefrakommende lyde ved brug af tre mikrofoner i hver earbud, der monitorerer lydbølger fra alle retninger. Justerbare ear gels med patenteret twist-fit Vortex Ribs giver en tættere tilslutning i øret og minimerer udefrakommende lyde. Med ANC aktiveret bliver omkringliggende lyde næsten fuldstændigt lukket ude, hvilket gør hver tone og stemme tydelig og mere naturlig. Hvad enten du er på flyet, på en udendørs cafe eller på en trafikeret gade, vil det lyde som om, du er i dit eget stille, personlige rum.

LG TONE Free FN7 indeholder lydteknologi fra Meridan Audio, som er anerkendt for sine teknologiske landvindiger inden for lyd, og er samtidig LG’s betroede samarbejdspartner i at udvikle uovertruffen lyd. LG TONE Free er ligeledes udstyret med Digital Signal Processing fra Meridian. En lydteknologi som Meridian har perfektioneret i over 25 år, og som er med til at genskabe en realistisk lydscene, der simulerer oplevelsen af at lytte til ægte højtalere og levere stemmer med en utrolig renhed, der omslutter lytteren fuldstændigt.

LG TONE Free appen, som er tilgængelig til både Android og iOS enheder, indeholder Meridians EQ, der er med til at give en bedre lytteoplevelse via fire skræddersyede indstillinger: Natural for en ren, balanceret lyd, Immersive for en mere tredimensionel oplevelse, Bass Boost for ekstra kraft og dybde og Treble Boost som giver bedre klarhed til vokaler.

LG TONE Free FN7 kommer også med LG’s innovative UVnano oplader-æske. Ved brug af ultraviolet lys hjælper opladeræsken med at holde brugerens øre renere ved at eliminere 99,9 procent af E. coli og S. aureus på høretelefonernes indre overflade*. LED lyset i toppen af æsken gør det nemmere at monitorere opladningsniveauet og UVnano statussen. Opladeræsken har et unikt og minimalistisk design i en makron-form.

Besøg www.lg.com/hk for mere information.

Lanceringsdato og priser

LG TONE Free FN7 er allerede tilgængelige hos autoriserede forhandlere.

Model Vejledende pris
LG TONE FREE FN7 1.690 DKK
Størrelse: Earbud størrelse: 16.2 x 32.7 x 26.8 mmCharging Case størrelse: 54.5 x 54.5 x 27.6 mm
Batteri kapacitet: Earbuds: 55mAh x 2Case: 390mAh
Hurtig opladningstid: 5 minutter på 1 times brug
Batteritid: Brug: 7 timer (ANC off), 5 timer (ANC on)Earbuds + Case: 21 timer (ANC Off), 15 timer (ANC On)
Forbindelse: Bluetooth 5.0
Højtaler: 2 Layered Dynamic
Mikrofoner: 2 Outer, 1 Inner
Compatibility: Android/ iOS
Bluetooth Audio Codec: SBC / AAC
Farver: Stylish Black / Modern White

Specifikationer

Funktionaliteten varierer afhængigt af omgivelser og brug. Ovenstående er kun for reference. Underlagt de faktiske produktspecifikationer.

* 2019 tests af TÜV SÜD og Underwriters Laboratories (UL).

Disclaimer: Det er ikke et medicinsk værktøj, det kan heller ikke erstatte et medicinsk værktøj. Enheden eller nogle af dens dele har ikke til hensigt at forebygge eller behandle nogle sygdomme.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.