LG lancerer NVIDIA G-SYNC til OLED TV’er i ny opdatering denne uge

LG lancerer NVIDIA G-SYNC til OLED TV’er i ny opdatering denne uge

KØBENHAVN, 1. november 2019— LG’s OLED-serie vil fra denne uge modtage en software opdatering, der gør gaming-oplevelsen endnu skarpere med understøttelse af NVIDIA G-SYNC® Compatible teknologi.

Opdateringen vil være tilgængelig på følgende LG OLED TV-modeller fra 2019:

• E9 (65” og 55”)
  • C9 (77”, 65” og 55”)
  • B9 (65” og 55”)

Opdateringen vil blive udrullet i Nordamerika først og inden årets udgang vil opdateringen være tilgængelig på de øvrige markeder.

Med G-SYNC Compatible support vil LG’s anmelderroste OLED TV’er levere en fordybende og jævn gaming-oplevelse uden flimmer, tearing eller lag som er almindeligt hos de fleste normale tv’er. Gamere har længe værdsat LG OLED TV’er for deres ekstraordinære billedkvalitet, lave lag og ultrahurtige responstid. Med LG’s nye G-SYNC Compatible support kan alle med GeForce RTX 20-serien eller GTX 16-serien fuldt ud opleve fornøjelsen af den ekstrem hurtige responstid og det forbedret billede på LG’s store OLED TV’er fra 55” til de imponerende 77”.

Med industriens første TV, der understøtter NVIDIA G-SYNC, viser LG endnu engang deres vilje til at levere de mest avancerede gaming-oplevelser,” sagde Sam Kim, senior vice president for LG Entertainments tv-produktplanlægningsenhed. ”Vores partnerskab med den verdensførende hardware-producent til gaming, NVIDIA, hjælper os med at sætte en ny standard indenfor gaming-oplevelser hos vores 2019 OLED TV-modeller.”

Om LG Electronics Home Entertainment Company

LG Electronics, Inc. er en global innovatør inden for teknologi og produktion med aktiviteter mere end 100 steder rundt om i verden. LG består af fem virksomheder – Home Appliances & Air Solutions, Home Entertainment, Mobile Communication, Vehicle Components og Business-to-Business – og er en af verdens førende producenter af TV, køleskabe, klimaanlæg, vaskemaskiner og mobiler. Derudover kommer LG SIGNATURE produkter og ThinQ, der anvender kunstig intelligens. I 2017 havde LG et globalt salg på 55,4 milliarder USD (61,4 billioner KRW). For mere information og nyheder om LG Electronics, besøg www.LGnewsroom.com.

Relateret materiale

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.