LG OLED ZX

LG SIGNATURE SUITE i samarbejde med det berømte Hotel At Six i Stockholm

LG Electronics teamer op med Hotel At Six og skaber en luksus LG SIGNATURE SUITE, hvor de nyeste produkter fra LG SIGNATURE kollektionen vil blive vist.

Danmark, 5. oktober 2020—LG SIGNATURE har teamet op med designhotellet Hotel At Six i Stockholm for at skabe LG SIGNATURE SUITE i oktober-november.

LG åbner dørene for LG SIGNATURE SUITE i den eksklusive Masterpiece suite på Hotel At Six, hvor besøgende kan opleve LG SIGNATURE Wine Cellar, 77’’ 8K Gallery Design TV og LG SIGNATURE OLED ZX i den 115 kvadratmeter store suite med privat altan, jacuzzi og en 360 graders udsigt over Stockholm.

LG SIGNATURE Wine Cellar

Med den flotte LG SIGNATURE Wine Cellar kan du transformere dit hjem til din helt egen vingård. Du kan justere temperaturerne for alle tre zoner til at være mellem 5 og 18 grader med forskellige temperaturer i hver zone. Dermed er dine rødvine, hvidvine og champagner perfekt tempererede til den bedst mulige smagsoplevelse. Med InstaView™ funktionen kan du banke to gange på glasdøren, og den bliver gennemsigtig, hvormed du kan se din samling uden at åbne døren. Den smarte Wine Cellar, som er tilsluttet WiFi, har flere unikke, innovative og nyttefulde funktioner, der gør det til en nem opbevaringsløsning, samtidig med at den sørger for at bevare vinens smag på bedste vis.

De bedste funktioner til opbevaring af vin

Med sin lineære kompresser har vinskabet vibrationskontrol, der sikrer de bedste og mest rolige opbevaringsforhold af dine favoritvine.

Opbevarelsesteknikkerne sikrer, at LG SIGNATURE Wine Cellar har færre temperaturudsving, og at den opretholder den rette fugtighed til dine flasker. Døren til skabet har tre lag af sort spejlglas, som udelukker ødelæggende UV-lys.

Bekvemmelighed for forbrugeren

Udover gode opbevaringsteknologier, tilbyder produktet også bekvemme funktioner, der gør hverdagen nemmere for forbrugeren. Det har en konvertibel skuffe, der kan bruges som køleskab eller fryser til mad og drikkevarer, afhængigt af hvad der passer bedst til specifikke øjeblikke. Skuffen er udstyret med Auto Lift-Drawer, hvilket betyder, at skuffen løftes op, når døren er åbnet, og med Auto Open Door™ kan du træde på det holografiske lys på gulvet og åbne døren automatisk. For at gøre det endnu nemmere, kan du også åbne døren med din stemme takket være ThinQ ®.

Læs mere om LG SIGNATURE Wine Cellar her.

LG SIGNATURE OLED ZX, 8K Gallery Design TV

Det utroligt tynde kunstinspirerede OLED TV med perfekte linjer, rammeløst design og intet hulrum mellem TV og væg, giver en fantastisk seeroplevelse i 8K. LG OLED TV er designet, udformet og konstrueret til at sætte seerens indhold i fokus, samtidig med at TV’et bliver en del af hjemmets indretning, selv når det er slukket. Med millioner af pixels, der afgiver deres eget lys, kan OLED TV slukke pixels helt og uafhængigt, hvilket muliggør perfekt sort, uendelig kontrast og over en milliard rige farver. Med muligheder som magic remote, voice search og flere AI-funktioner er det nemt at finde det, du leder efter. Nyd TV-oplevelser fra tjenester som Disney Plus, Apple TV-appen, HBO Nordic, Netflix, Prime Video og mere. LG SIGNATURE ZX Smart OLED TV med HDMI 2.1 er også klar til den næste generation af gaming konsoler, der udkommer til jul i år.

Læs mere om LG SIGNATURE OLED ZX, 8K Gallery Design TV her.

Alle produkter er tilgængelige allerede nu og ligger til priserne:

Wine Cellar 59 999 DKK

8K OLED 77’’ 149 990 DKK

8K OLED 88’’ til 249 990 DKK

1.Baseret på UL testresultater med brug af LG’s interne testmetoder til måling af gennemsnitlig luftfugtighed i vinopbevaringsrum. Gælder LGE model LSR200W. Ingen last og en temperaturindstilling på 11 grader. Resultatet kan variere ved faktisk brug.

2.Champagnetilstand på skabet indstiller automatisk den optimale temperatur , men manuel temperaturkontrol er ikke tilgængelig.

Om LG SIGNATURE

LG SIGNATURE er det første ultra-premium mærke på tværs af flere produktkategorier fra den globale innovatør LG Electronics. LG SIGNATURE er designet til kvalitetsbevidste forbrugere og leverer en state-of-the-art oplevelse, som føles ren, sofistikeret og luksuriøs. Ved at kombinere det bedste af alt LG har at tilbyde, er LG SIGNATURE-produkter designet med deres sande essens in mente – strømlinet til at fokusere på hvert produkts essentielle funktioner, og samtidig bevare LG SIGNATURE’s moderne signatur design. www.LGSIGNATURE.com.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.