NY LG STYLER MED TRUESTREAM HOLDER DIT TØJ FRISK OG UDEN FOLDER

NY LG STYLER MED TRUESTREAM HOLDER DIT TØJ FRISK OG UDEN FOLDER

- Med LG Styler er dit tøj altid rent og glat. Dine bukser kommer perfekt presset ud af skabet.

KØBENHAVN, 5.januar 2016 – Den nye LG Styler er et unikt garderobeskab til dit tøj. Den opfrisker og rengør tøjet ved hjælp af damp og kan også fungere som tørreskab.

Det smarte skab giver dig muligheden for at bruge mindre tid på tøjvask og strygning. Den renser forsigtigt skjorter, dragter, kjoler og andre beklædningsgenstande af fine stoffer ved hjælp af damp. Det betyder minimalt slid, mens folder glattes ud. LG Styler er med sit nye slanke design og smarte funktioner det perfekte produkt til alle mode- og beklædningsinteresserede, der bekymrer sig om deres tøj.

- I løbet af 2016 lancerer vi den seneste version af LG Styler. Den behandler ikke kun dit tøj bedre, men den har også et mere attraktivt design og et slankere format, der ligger i tråd med forbrugernes ønsker, siger Daniel Lamborn, nordisk marketingchef for Home Appliances hos LG Electronics. LG Styler er et ideelt produkt til den modebevidste forbruger eller hoteller, lounges, modefirma eller tøjbutikker, der hurtigt og problemfrit vil rense tøj eller få uønskede folder til at forsvinde.

Et godt valg for både miljø og tøj

LG Styler bruger damp, hvilket ikke kun betyder mindre slitage på tøjet, men reducerer miljøpåvirkningen ved betydeligt at benytte mindre vand end en almindelig vaskemaskine. Den almindelige vaskemaskine bruger ydermere vaskemiddel. LG Styler hjælper dig også med at spare tid på strygning. En indbygget buksepresser i døren glatter og holder presfolderne perfekte. Alt imens op til tre skjorter, jakker eller andet tøj kan hænge forsigtigt og blive rystet glat på bøjlen.Dermed sparer du tid på strygning.

LG Styler kan også tørre det tøj, som du har vasket i vaskemaskinen. Fordelen ved dette er, at tøjet tørres ved svag varme og generer betydeligt mindre slid end f.eks. ved at tørretumble. LG Styler er desuden ideel til allergikere, når du bruger dampfunktionen fjernes 99 procent af pollen, husstøvmider og andre allergener.

LG Styler leveres med flere programmer, der gør det nemt at håndtere dit tøj på den bedste og mest skånsomme måde. Du kan nemt downloade ny software til din mobil og opdatere din LG Styler via NFC. Med LG Smart Diagnose, har du adgang til smart fejlfinding og support, hvis der opstår problemer med din LG Styler. Som altid i LG’s apparater har de centrale komponenter 10 års garanti, hvilket også gælder for inverterkompressoren.

Højt opløselige billeder og mere information

LG Styler bliver lanceret i 2016 til en cirkapris på 18.995 DKK. Den præcise lanceringsdato samt forhandlerliste vil blive meddelt tættere på selve lanceringen. LG Styler vil blive fremvist på CES i Las Vegas Convention Center, Central Hall # 8204 den 6-9 januar.

For højt opløselige billeder gå til LG’s billedarkiv og skriv ”Styler” i søgefeltet i venstre side. For mere information om LG’s nyheder på CES kan du besøge den globale presseside www.lgnewsroom.com/ces2016 og den danske presseside www.mynewsdesk.com/dk/lgnordic

Tekniske specifikationer:

• Farve: Espresso
  • Design: Fristående design, skjult touch-panel, vendbar dør
  • Dimensioner: 44,5 x 185 x 58,5 cm
  • Kapacitet: 5,2kg, tre hængende sæt tøj og et par bukser
  • Lydniveau: 40db
  • Øvrigt: TrueSteam, NFC TagOn, Smart Diagnosis, Inverter Heat Pump

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største leverandører og en innovator inden for forbrugerelektronik, husholdningsapparater og mobilkommunikation med 83.000 ansatte fordelt på 119 kontorer i verden. LG opnåede en global omsætning på 55,91 milliarder USD i 2014. LG består af fire hovedområder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution og Vehicle Components – og er en af verdens største producenter af fladskærms tv, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. Siden oktober 1999 er LG Electronics kommet til Norden. Den nordiske omsætning var i 2014 omkring 2,2 milliarder SEK. For mere information, besøg www.lg.com.

Om LG Electronics Home Appliance

LG Electronics Home Appliance Company er en innovator i hvidevareindustrien. Virksomhedens ambition er at tilbyde hjælpsomme og grønnere produkter med en perfekt balance mellem smart teknologi og trendsættende design. Målet er at skabe integrerede løsninger, der forbedrer og forenkler hverdagslivet. LG’s apparater er udviklet til at passe mennesker verden over og omfatter køleskabe, vaskemaskiner, opvaskemaskiner, køkkenmaskiner, støvsugere, og indbyggede produkter. LG’s innovative teknologier og tilgængelige funktioner findes f.eks. i verdens første intelligente køleskab, vaskemaskine med dampfunktion samt kombinationen af ovn og mikroovn. LG’s ingeniører skaber nye trends og etablere LG som en førende virksomhed på markedet for hårde hvidevarer.

For mere information, kontakt:

LG-One Hill+Knowlton (LG’s PR-bureau)
 E-post: lg-oneDenmark@lg-one.com
Daniel Lamborn Nordisk
Marknadschef HA
E-post: daniel.lamborn@lge.com

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.