Jesper Lind, Adm. Direktør hos Lind & Risør A/S

Lind & Risør udleverer nøglen til det perfekte samarbejde

Byggeprocesser og opførelsen af eget hus kan virke som en fjern planet i mange familier, da det af naturlige årsager ikke bare tager dage og uger, men måneder at få bygget og opført drømmehuset. En periode, hvor det kan være svært at visualisere det færdige projekt, fordi adgangen til byggegrunden og huset er begrænset af praktiske årsager.

Kvalitet og håndværksmæssig omhu tager tid. Sådan har det altid været. Derfor bygger Lind & Risør altid i øjenhøjde og tilbyder som nogle af de eneste egen nøgle under byggeriet af enfamiliehuse, hvor man frit kan låse sig ind på alle tider af døgnet på hverdage og i weekender og følge med i tingenes gang. For der er ikke noget som at kunne vise huset frem for familien, ungerne og vennerne undervejs, hvor man sammen kan følge det trin for trin og drømme om, hvordan yndlingskrogen skal indrettes, og hvor hyggeligt det bliver på terrassen til sommer. Kort sagt er Lind & Risør helt på det rene med, hvor nervepirrende og spændende det kan være at lægge alle sine kræfter og økonomi i så stort et projekt, det er at bygge et hus. Det behøver dog på ingen måde frarøve dig nattesøvnen.

”Vi ser vores byggeprojekter af enfamiliehuse som et samarbejde, hvor det, at alle parter holder øje undervejs for at kvalitetssikre den mindste detalje, højner både byggeriet og byggeprocessen,” udtaler adm. direktør Jesper Lind.

Lind & Risørs faste team af håndværkere gør altid deres bedste for, at alting går som aftalt, og at byggeriet skrider frem, som det skal, trin for trin. Erfaringen viser imidlertid vigtigheden af at kunne følge med i, at der er styr på tingene, og at alt er ude i det åbne. ”Vi ser det kun som en fordel at tage tingene undervejs, hvis der opstår uforudsete situationer, eller bygherren har brug for en forklaring af konstruktioner og løsninger i huset. Gennemsigtighed er den vigtigste kilde til tillid,” røber Jesper Lind. Derfor er adgang til byggeriet et nøglebegreb hos Lind & Risør. De ved ganske enkelt, at det er en win-win-situation for alle, når der er flere, der følger med.