LINK er bygherrerådgiver på firmadomicil

LINK er bygherrerådgiver på firmadomicil

Den danske virksomhed D4Enterprise Solutions ApS opfører nyt hovedkontor ved Hillerød. LINK arkitektur er bygherrerådgiver på projektet.

Der er tale om opførelse af en ny domicilejendom på 966 kvm. i to plan på Askvang i Hillerød

Første spadestik er sat i jorden, og selve byggeriet begyndes på pladsen den 26. august 2019. Domicilet forventes at stå færdigt til indflytning i august 2020

Projektet er formuleret og skitseret af Studio Pneuma, og er derefter udbudt i totalentreprise.
Totalentreprenør er Murerfirmaet Yde Larsen med Prisme Arkitekter som projekterende.

LINK arkitektur er bygherrerådgiver i forbindelse med kontrahering, projektering og opfølgning i byggefasen. Sideløbende fungerer Studio Pneuma som bygherrerådgiver for bygningens koncept og udformning.

D4 Enterprise Solutions ApS er en dansk softwarevirksomhed, der via det digitale ledelsessystem D4InfoNet tilbyder brugervenlige løsninger inden for procedurer, procesbeskrivelser, registreringer og kompetenceoverblik.

Søren Byriel

Direktør Erhverv +45 51 34 06 26