The Minds of 99 annoncerer arenatour allerede til januar

The Minds of 99 annoncerer arenatour allerede til januar

Om kun 11 dage træder de fem venner i The Minds of 99 ind på Danmarks største scene, når de efter 2 års ventetid endelig må afholde deres udsolgte koncert i Parken. Det er kun sket en enkelt gang før, at et dansk band har fyldt nationalarenaen, og det bliver første gang i historien, at et dansksproget band opnår denne imponerende bedrift. I dag annoncerer de Infinity Action tour, der tager dem rundt i hele landet.

Det er de færreste danske bands der har været på en rejse, som The Minds of 99. De har formået at blive et af landets største navne uden at have været nummer 1 på hverken streaming eller radiohitlister. Det er i høj grad deres evne til at skabe mindeværdige koncertoplevelser, der gør, at de er nået langt ud i alle kroge af Danmark. Infinity Action Tour besøger flere af landets største byer og er den største tour i bandets historie.

”Vi har som band været vant til at spille utrolig meget alle de år vi har eksisteret. Nu har vi ikke spillet i 2 år! Vi savner vores publikum helt sindssygt meget. Det er live vores musik lever allermest og det er dér sangene for alvor giver mening. Udover det så skal livemusikken som helhed i gang igen og det vil vi fanme gerne med til. Vi savner landevejen utroligt meget.” - udtaler Niels Brandt

Infinity Action Tour:

Fredag 21. januar: Arena Næstved, Næstved

Lørdag 22. januar: Jyske Bank Arena, Odense

Torsdag 27. januar: Jyske Bank Boxen, Herning

Fredag 28. januar: Royal Arena, København

Torsdag 3. februar: Gigantium, Aalborg

Fredag 4. februar: Ceres Arena, Århus

Info om billetsalg:

Billetsalget starter fredag 3.9 kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Det vil være muligt at købe Early Entry, Collector og Platinum billetter til alle koncerterne, og Hot Ticket billetter i Arena Næstved, Royal Arena og Jyske Bank Boxen.

Onsdag 1.9 kl. 10.00 til fredag 3.9 kl. 09.00: Presale for modtagere af The Minds of 99’s nyhedsbrev

Onsdag 1.9 kl. 10.00 til torsdag 2.9 kl. 09.00: Presale for Jyske Bank kunder. Læs mere på www.jyskebank.dk/musikken

Torsdag 2.9 kl. 10.00 til fredag 3.9 kl. 09.00: Presale for eksisterende Live Nation Danmark nyhedsbrevsmodtagere.

Billetpriser:

Arena Næstved: PL1 580 kr. / PL2U 480 kr. + gebyr

Jyske Bank Arena: PL1 (GA) 480 kr. + gebyr

Jyske Bank Boxen: PL1 580 kr. / PL2 480 kr. / PL2U 580 kr. / PL3 350 kr. + gebyr

Royal Arena: PL1 580 kr. / PL2 480 kr. / PL2U 580 kr. / PL3 350 kr. / PL4 270 kr. + gebyr

Gigantium: PL1 (GA) 480 kr. + gebyr

Ceres Arena: PL1 (GA) 480 kr. + gebyr

Regions

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment oplevelser. På verdensplan bliver det til + 25.000 årlige koncerter og mere end 68 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 50 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi producerer alt fra mindre klubshows til arenakoncerter og store udendørskoncerter. Vores udbud spænder fra ny upcoming musik til mere etablerede kunstnere. COPENHELL Festivalen på Refshaleøen, og Heartland Festivalen ved Egeskov Slot på Fyn, PDH Music og Luger Denmark er ligeledes en del af Live Nation Danmark familien. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Heidi Degn

Pressekontakt PR & Promotion Manager