Blog post -

Kontorhotel.dk

Søgningen efter den helt rigtige kontorløsning kræver mange overvejelser, ligesom der findes en del alternativer. Et af disse alternativer er kontorhotel. På kontorhotel.dk guider vi dig til det fulde overblik over de danske kontorhoteller, ligesom du her finder ALT, hvad der er værd at vide om kontorhoteller. Så uanset om din kontorsøgning først lige er begyndt eller om du har været i gang længe, så sørger vi for, at du er klædt godt på, når du skal finde dit næste kontor!

Hvad er et kontorhotel?

Ideen bag kontorhoteller (også kaldet Business center og serviceret kontor) er, at virksomheder lejer sig ind hos en professionel aktør, der foruden kontorer og kontorpladser stiller en lang række faciliteter og fællesarealer til rådighed. Herved outsourcer man en masse administrativt arbejde, ligesom udgifter til fx rengøring, mødelokaler, IT-infrastruktur og reception fordeles mellem flere parter. Kontorhoteller adskiller sig således fra traditionelle kontorlejemål ved at driften og andre praktiske formaliteter løses af udlejeren, og man derfor fuldt ud kan fokusere på ens kerneforretning.

Fordele ved at vælge et kontorhotel er derfor:

• Spar penge og besvær
  • Adgang til adskillige faciliteter og services
  • Frihed fra administrativt besvær
  • Korte og fleksible lejeaftaler
  • Mulighed for at netværke med andre virksomheder

Ved at benytte et kontorhotel kan man spare mange penge og besvær. For mange virksomheder, er et kontorhotel ofte den ideel løsning, idet man opnår en betydelig økonomisk gevinst sammenlignet med konventionelle kontorlokaler.

Det kan være meget omkostningsfuldt at anskaffe sig faciliteter og services på højde med et kontorhotels. Adgangen til adskillige faciliteter og services gør det derfor meget attraktivt at leje sig ind i et serviceret kontor.
Dertil nyder man godt af at have diverse daglige driftsopgaver og serviceydelser outsourcet til udlejeren, således at man har undgår administrativt besvær.

Mer here: www.kontorhotel.dk

• Real Estate, facilities management