Underholdning til din vinterferie!

Vinterferien er lige på trapperne og det er tid til at krybe tættere på hinanden til lyden af en god film eller et hyggeligt brætspil. Her har vi samlet den perfekte underholdning til hele familien.

Musik til rejsen

Måske der skal opdages helt ny musik i vinterferien, måske der skal lyttes til en spændende Podcast eller en god lydbog? Om det er det ene eller det andet, så er turen fra A til B sjovest med det helt rigtige i ørene.

Trådløse over-hear-høretefoner

127 kr. pr. md. i 30 mdr. Kontant fra 3.799 kr.
3-Afbetaling forudsætter abonnement hos 3.

3-butikken

Tidsfordriv til børnene

Når vinterferien tilbringes udenfor landets grænser, er der helt sikkert også noget rejsetid, der skal slås ihjel. Dette opgavehæfte er perfekt til bagsædet af en bil eller til flyveturen ud af landet.

Opgavehæfte 79,95 kr.

Stream en god film

En ferie er ikke en rigtig ferie, hvis ikke man giver sig tid til at koble heeelt af, og glemmer, om det er onsdag eller fredag. Med Chromecast kan du læne dig tilbage i sofaen og lade tiden flyve afsted til en god film eller et par afsnit af en ny serie. Lyder det fristende?

Chromecast koster kontant 349 kr. og på afbetaling 12 kr. over 30 mdr.
3-Afbetaling forudsætter abonnement hos 3.

3-butikken i Lyngby Storcenter

Perfekte feriebilleder

Er du nostalgisk nok til at længes efter oldschool fysiske billeder, og moderne nok til at elske selfies? Så er dette kamera en oplagt investering til din vinterferie. Uanset om vinterferien bliver holdt i ind- eller udland, så kan dette kamera sætte et smil på læben og få minderne til at vare i længere tid. Der hører film med til kameraet, når du køber det.

Instax mini 9 med selfie mirror
699,95 kr.

Brætspil for hele familien

Når du spiller brætspil er to spil aldrig ens, men det skaber altid en helt særlig form for nærvær at spille sammen. Dette spil er et selskabsspil, hvor hele familien kan være med. Youtube-familien Münster har udarbejdet nogle skøre opgaver, der lægger op til et godt grin.

Planlægger du at tage forbi Lyngby Storcenter i din vinterferie, så læs også om Vinterferiebilletten 2018

Familiespil, 249,95 kroner
i Lyngby Storcenter

Se også alle vores aktiviteter i Vinterferien her: www.lyngbystorcenter.dk/vinterferiens-aktiviteter/